Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Digitale transformatie bij Lannoo Publishing Group in een consoliderende merkenwereld

Dinsdag 12:00 - 00:00
null
Fleur Mahami

Digital Marketing Operations Manager (Lannoo)

Linkedin Meer over deze spreker
Steeds meer organisaties consolideren merken, platformen en teams. De belofte is eenvoud, maar de realiteit is vaak het tegenovergestelde. Lannoo Publishing Group stond voor die uitdaging met meer dan 30 merken, meerdere websites, uiteenlopende CRM- en marketing automation-accounts en gescheiden B2C- en B2B-data. De kernvraag was niet hoe alles samen te brengen, maar hoe te verenigen zonder te uniformeren. In deze keynote delen Fleur Mahami en Olivier Van Duyse hoe Lannoo stap voor stap evolueerde naar één Customer Experience Platform als single source of truth, met ruimte voor merkidentiteit, aparte sturing en rapportering per merk. Hij toont hoe cross-sell over merken heen mogelijk wordt, hoe teams meebewegen in het transformatietraject en hoe governance cruciaal blijkt. Een belangrijk versnellingselement is de inzet van AI en MCP: via conversational analytics worden dashboards vandaag live gegenereerd, zonder manuele rapportering en met directe antwoorden op businessvragen. Deze keynote biedt herkenbare inzichten voor organisaties die consolideren en zoeken naar balans tussen schaal, autonomie en werkbaarheid — met technologie als middel, niet als doel.
Olivier Van Duyse

Managing Partner (Us NV)

Linkedin Meer over deze spreker
Steeds meer organisaties consolideren merken, platformen en teams. De belofte is eenvoud, maar de realiteit is vaak het tegenovergestelde. Lannoo Publishing Group stond voor die uitdaging met meer dan 30 merken, meerdere websites, uiteenlopende CRM- en marketing automation-accounts en gescheiden B2C- en B2B-data. De kernvraag was niet hoe alles samen te brengen, maar hoe te verenigen zonder te uniformeren. In deze keynote delen Fleur Mahami en Olivier Van Duyse hoe Lannoo stap voor stap evolueerde naar één Customer Experience Platform als single source of truth, met ruimte voor merkidentiteit, aparte sturing en rapportering per merk. Hij toont hoe cross-sell over merken heen mogelijk wordt, hoe teams meebewegen in het transformatietraject en hoe governance cruciaal blijkt. Een belangrijk versnellingselement is de inzet van AI en MCP: via conversational analytics worden dashboards vandaag live gegenereerd, zonder manuele rapportering en met directe antwoorden op businessvragen. Deze keynote biedt herkenbare inzichten voor organisaties die consolideren en zoeken naar balans tussen schaal, autonomie en werkbaarheid — met technologie als middel, niet als doel.
Steeds meer organisaties consolideren merken, platformen en teams. De belofte is eenvoud, maar de realiteit is vaak het tegenovergestelde. Lannoo Publishing Group stond voor die uitdaging met meer dan 30 merken, meerdere websites, uiteenlopende CRM- en marketing automation-accounts en gescheiden B2C- en B2B-data. De kernvraag was niet hoe alles samen te brengen, maar hoe te verenigen zonder te uniformeren. In deze keynote delen Fleur Mahami en Olivier Van Duyse hoe Lannoo stap voor stap evolueerde naar één Customer Experience Platform als single source of truth, met ruimte voor merkidentiteit, aparte sturing en rapportering per merk. Hij toont hoe cross-sell over merken heen mogelijk wordt, hoe teams meebewegen in het transformatietraject en hoe governance cruciaal blijkt. Een belangrijk versnellingselement is de inzet van AI en MCP: via conversational analytics worden dashboards vandaag live gegenereerd, zonder manuele rapportering en met directe antwoorden op businessvragen. Deze keynote biedt herkenbare inzichten voor organisaties die consolideren en zoeken naar balans tussen schaal, autonomie en werkbaarheid — met technologie als middel, niet als doel.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets