Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

De personalisatie strategie van Nubikk: optimale klantbeleving via online kanalen

Donderdag 11:15 - 11:45
Lezingenzaal 6
Jurre Dollekamp

Head of Operations & Technisch Data Marketeer (DAYLEE)

Linkedin Meer over deze spreker
Website bezoekers anno 2025 verwachten een gepersonaliseerde website. Sluit de content en het aanbod niet aan op de persoonlijke wensen? Dan kijken ze wel verder bij één van de concurrenten. Weg bezoeker, weg omzet.

Tijdens deze lezing ontdek je hoe schoenenmerk Nubikk haar klantbeleving optimaliseert door het slim inzetten van eigen data en personalisatie met behulp van diverse Spotler tools. Niet alleen de kwaliteit van de schoenen is belangrijk voor Nubikk maar ook de klantervaring.

We beschrijven het personalisatie proces dat Nubikk hanteert. Hierdoor is personalisatie écht onderdeel van de marketingstrategie. Personalisatie doe je er namelijk niet even bij.

We delen concrete use-cases voor verschillende online kanalen en laten zien hoe de verschillende Spotler tools met elkaar samenwerken. Zodat jij geïnspireerd de zaal verlaat.
Reinold Willemsma

Founder (DAYLEE)

Linkedin Meer over deze spreker
Website bezoekers anno 2025 verwachten een gepersonaliseerde website. Sluit de content en het aanbod niet aan op de persoonlijke wensen? Dan kijken ze wel verder bij één van de concurrenten. Weg bezoeker, weg omzet.

Tijdens deze lezing ontdek je hoe schoenenmerk Nubikk haar klantbeleving optimaliseert door het slim inzetten van eigen data en personalisatie met behulp van diverse Spotler tools. Niet alleen de kwaliteit van de schoenen is belangrijk voor Nubikk maar ook de klantervaring.

We beschrijven het personalisatie proces dat Nubikk hanteert. Hierdoor is personalisatie écht onderdeel van de marketingstrategie. Personalisatie doe je er namelijk niet even bij.

We delen concrete use-cases voor verschillende online kanalen en laten zien hoe de verschillende Spotler tools met elkaar samenwerken. Zodat jij geïnspireerd de zaal verlaat.
Leontine Jeuken – van der Kaaden

Marketing Manager (Nubikk)

Meer over deze spreker
Website bezoekers anno 2025 verwachten een gepersonaliseerde website. Sluit de content en het aanbod niet aan op de persoonlijke wensen? Dan kijken ze wel verder bij één van de concurrenten. Weg bezoeker, weg omzet.

Tijdens deze lezing ontdek je hoe schoenenmerk Nubikk haar klantbeleving optimaliseert door het slim inzetten van eigen data en personalisatie met behulp van diverse Spotler tools. Niet alleen de kwaliteit van de schoenen is belangrijk voor Nubikk maar ook de klantervaring.

We beschrijven het personalisatie proces dat Nubikk hanteert. Hierdoor is personalisatie écht onderdeel van de marketingstrategie. Personalisatie doe je er namelijk niet even bij.

We delen concrete use-cases voor verschillende online kanalen en laten zien hoe de verschillende Spotler tools met elkaar samenwerken. Zodat jij geïnspireerd de zaal verlaat.
Website bezoekers anno 2025 verwachten een gepersonaliseerde website. Sluit de content en het aanbod niet aan op de persoonlijke wensen? Dan kijken ze wel verder bij één van de concurrenten. Weg bezoeker, weg omzet.

Tijdens deze lezing ontdek je hoe schoenenmerk Nubikk haar klantbeleving optimaliseert door het slim inzetten van eigen data en personalisatie met behulp van diverse Spotler tools. Niet alleen de kwaliteit van de schoenen is belangrijk voor Nubikk maar ook de klantervaring.

We beschrijven het personalisatie proces dat Nubikk hanteert. Hierdoor is personalisatie écht onderdeel van de marketingstrategie. Personalisatie doe je er namelijk niet even bij.

We delen concrete use-cases voor verschillende online kanalen en laten zien hoe de verschillende Spotler tools met elkaar samenwerken. Zodat jij geïnspireerd de zaal verlaat.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets