De mogelijkheden van AI in retouren
Olivier Muller
CEO (Returnista)
In deze sessie gaat Olivier (CEO van Returnista) dieper in op de kansen die kunstmatige intelligentie biedt binnen het retourproces. Hij laat zien hoe AI niet alleen ingezet kan worden om retourredenen beter te begrijpen en te voorspellen, maar ook hoe het kan bijdragen aan het verbeteren van de klanttevredenheid, het optimaliseren van de logistieke afhandeling en het verlagen van operationele kosten. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en slimme toepassingen krijg je inzicht in hoe je AI direct kunt toepassen binnen jouw organisatie. Na de sessie beschik je over een aantal concrete handvatten om jouw retourpercentage structureel te verlagen en daarmee je bedrijf winstgevender te maken.
In deze sessie gaat Olivier (CEO van Returnista) dieper in op de kansen die kunstmatige intelligentie biedt binnen het retourproces. Hij laat zien hoe AI niet alleen ingezet kan worden om retourredenen beter te begrijpen en te voorspellen, maar ook hoe het kan bijdragen aan het verbeteren van de klanttevredenheid, het optimaliseren van de logistieke afhandeling en het verlagen van operationele kosten. Aan de hand van praktijkvoorbeelden en slimme toepassingen krijg je inzicht in hoe je AI direct kunt toepassen binnen jouw organisatie. Na de sessie beschik je over een aantal concrete handvatten om jouw retourpercentage structureel te verlagen en daarmee je bedrijf winstgevender te maken.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven