De missing link tussen data en groei: hyperpersonalisatie in de praktijk
Woensdag 00:00 - 00:00
Ron Kassies
Data Specialist (Friday Digital Agency)
Hyperpersonalisatie begint niet bij een tool, maar bij data die écht samenkomt. Veel organisaties beschikken over waardevolle klantdata, maar zolang systemen los van elkaar opereren blijft personalisatie en de optimale klantreis achter. De slimme koppellaag vormt hierin de missing link: een verbindende schakel tussen data, marketing automation en klantbeleving.
Je ontdekt hoe: Bedrijven stap voor stap van een versnipperd tool-landschap overgaan naar een flexibele data- en marketing stack.
Aan de hand van bewezen praktijkcases uit verschillende branches, waaronder Uitgekookt, Hilton en Huiskes-Kokkeler, maken we concreet hoe gekoppelde data wordt ingezet voor marketing automation en hyperpersonalisatie over de volledige klantreis. Geen theorie, maar herkenbare uitdagingen en meetbare resultaten.
Wat je leert en direct kunt implementeren:
- Hoe een koppellaag fungeert als fundament voor hyperpersonalisatie
- Welke data je écht bijdraagt aan relevantere communicatie en hogere conversie
- Hoe je data slim inzet voor marketing automation zonder complexiteit toe te voegen
- Praktische voorbeelden van personalisatie op basis van gedrag en klantfase
- Hoe je je data-architectuur toekomstbestendig inricht voor groei en innovatie
Hyperpersonalisatie begint niet bij een tool, maar bij data die écht samenkomt. Veel organisaties beschikken over waardevolle klantdata, maar zolang systemen los van elkaar opereren blijft personalisatie en de optimale klantreis achter. De slimme koppellaag vormt hierin de missing link: een verbindende schakel tussen data, marketing automation en klantbeleving.
Je ontdekt hoe: Bedrijven stap voor stap van een versnipperd tool-landschap overgaan naar een flexibele data- en marketing stack.
Aan de hand van bewezen praktijkcases uit verschillende branches, waaronder Uitgekookt, Hilton en Huiskes-Kokkeler, maken we concreet hoe gekoppelde data wordt ingezet voor marketing automation en hyperpersonalisatie over de volledige klantreis. Geen theorie, maar herkenbare uitdagingen en meetbare resultaten.
Wat je leert en direct kunt implementeren:
- Hoe een koppellaag fungeert als fundament voor hyperpersonalisatie
- Welke data je écht bijdraagt aan relevantere communicatie en hogere conversie
- Hoe je data slim inzet voor marketing automation zonder complexiteit toe te voegen
- Praktische voorbeelden van personalisatie op basis van gedrag en klantfase
- Hoe je je data-architectuur toekomstbestendig inricht voor groei en innovatie
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven