De kracht van creators in een datagedreven wereld
Woensdag 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 2
Isaac Diepenhorst
Manager Brand & Social Commerce (bol)
De social media wereld verandert razendsnel van entertainmentplatform naar inspiratiebron en verkoopkanaal. Steeds meer consumenten ontdekken merken en producten via TikTok, Instagram en YouTube Shorts. Deze ontwikkeling, social inspired shopping, vraagt om een nieuwe aanpak van content en zichtbaarheid.
Creators spelen hierin een sleutelrol. Met authentieke, creatieve content bereiken zij doelgroepen die traditionele advertenties vaak overslaan. Hun kracht ligt in geloofwaardigheid en aansluiting bij de beleving van het platform, waardoor content opvalt én relevant blijft.
Isaac Diepenhorst, Manager Brand & Social Commerce bij bol, is verantwoordelijk voor social merkcommunicatie en deelt in sessie hoe deze aanpak werkt en welke lessen of welke kansen merken hieruit kunnen halen.
Creators spelen hierin een sleutelrol. Met authentieke, creatieve content bereiken zij doelgroepen die traditionele advertenties vaak overslaan. Hun kracht ligt in geloofwaardigheid en aansluiting bij de beleving van het platform, waardoor content opvalt én relevant blijft.
Isaac Diepenhorst, Manager Brand & Social Commerce bij bol, is verantwoordelijk voor social merkcommunicatie en deelt in sessie hoe deze aanpak werkt en welke lessen of welke kansen merken hieruit kunnen halen.
De social media wereld verandert razendsnel van entertainmentplatform naar inspiratiebron en verkoopkanaal. Steeds meer consumenten ontdekken merken en producten via TikTok, Instagram en YouTube Shorts. Deze ontwikkeling, social inspired shopping, vraagt om een nieuwe aanpak van content en zichtbaarheid.
Creators spelen hierin een sleutelrol. Met authentieke, creatieve content bereiken zij doelgroepen die traditionele advertenties vaak overslaan. Hun kracht ligt in geloofwaardigheid en aansluiting bij de beleving van het platform, waardoor content opvalt én relevant blijft.
Isaac Diepenhorst, Manager Brand & Social Commerce bij bol, is verantwoordelijk voor social merkcommunicatie en deelt in sessie hoe deze aanpak werkt en welke lessen of welke kansen merken hieruit kunnen halen.
Creators spelen hierin een sleutelrol. Met authentieke, creatieve content bereiken zij doelgroepen die traditionele advertenties vaak overslaan. Hun kracht ligt in geloofwaardigheid en aansluiting bij de beleving van het platform, waardoor content opvalt én relevant blijft.
Isaac Diepenhorst, Manager Brand & Social Commerce bij bol, is verantwoordelijk voor social merkcommunicatie en deelt in sessie hoe deze aanpak werkt en welke lessen of welke kansen merken hieruit kunnen halen.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven