Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

De kracht van creators in een datagedreven wereld

Woensdag 15:30 - 16:00
Lezingenzaal 2
Isaac Diepenhorst

Manager Brand & Social Commerce (bol)

Meer over deze spreker
De social media wereld verandert razendsnel van entertainmentplatform naar inspiratiebron en verkoopkanaal. Steeds meer consumenten ontdekken merken en producten via TikTok, Instagram en YouTube Shorts. Deze ontwikkeling, social inspired shopping, vraagt om een nieuwe aanpak van content en zichtbaarheid.

Creators spelen hierin een sleutelrol. Met authentieke, creatieve content bereiken zij doelgroepen die traditionele advertenties vaak overslaan. Hun kracht ligt in geloofwaardigheid en aansluiting bij de beleving van het platform, waardoor content opvalt én relevant blijft.

Isaac Diepenhorst, Manager Brand & Social Commerce bij bol, is verantwoordelijk voor social merkcommunicatie en deelt in sessie hoe deze aanpak werkt en welke lessen of welke kansen merken hieruit kunnen halen.
De social media wereld verandert razendsnel van entertainmentplatform naar inspiratiebron en verkoopkanaal. Steeds meer consumenten ontdekken merken en producten via TikTok, Instagram en YouTube Shorts. Deze ontwikkeling, social inspired shopping, vraagt om een nieuwe aanpak van content en zichtbaarheid.

Creators spelen hierin een sleutelrol. Met authentieke, creatieve content bereiken zij doelgroepen die traditionele advertenties vaak overslaan. Hun kracht ligt in geloofwaardigheid en aansluiting bij de beleving van het platform, waardoor content opvalt én relevant blijft.

Isaac Diepenhorst, Manager Brand & Social Commerce bij bol, is verantwoordelijk voor social merkcommunicatie en deelt in sessie hoe deze aanpak werkt en welke lessen of welke kansen merken hieruit kunnen halen.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets