De impact van een Data & Analytics platform op het verlagen van customer churn
Yalmar Mekelenkamp
Manager Data & Analytics (Toelevering Online)
Tijdens deze sessie gaan we dieper in op de vervolgstap, hoe kan de overgang naar een data platform helpen om geavanceerde analyses te doen waarbij onder andere customer churn verlaagd wordt? Hoe krijgen we de juiste boodschap naar de juiste persoon op het juiste moment?
We zullen de geleerde lessen en waardevolle inzichten met je delen, zodat je kunt profiteren van de kennis en ervaring die Toelevering Online heeft opgedaan. Het is belangrijk op te merken dat er geen gouden formule bestaat, maar door te leren van deze praktijkervaringen kun je snel stappen zetten naar een meer data-gedreven organisatie.
Tijdens deze sessie gaan we dieper in op de vervolgstap, hoe kan de overgang naar een data platform helpen om geavanceerde analyses te doen waarbij onder andere customer churn verlaagd wordt? Hoe krijgen we de juiste boodschap naar de juiste persoon op het juiste moment?
We zullen de geleerde lessen en waardevolle inzichten met je delen, zodat je kunt profiteren van de kennis en ervaring die Toelevering Online heeft opgedaan. Het is belangrijk op te merken dat er geen gouden formule bestaat, maar door te leren van deze praktijkervaringen kun je snel stappen zetten naar een meer data-gedreven organisatie.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 10.30-11.00 uur
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven