Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Data en nieuwsgierigheid goud waard bij Knab: input voor en van zzp'ers

Donderdag 13:15 - 13:45
Lezingenzaal 7
Anne Ruth Groen

Head of Brand & Communications (Knab)

Linkedin Meer over deze spreker

Met zo'n 300.000 zzp-klanten heeft Knab unieke inzichten in de wereld van zelfstandig ondernemers in Nederland. Die inzichten komen vooral voort uit continu klantonderzoek. Maar hoe zet je die inzichten effectief in? In deze inspirerende lezing neemt Anne Ruth, namens Knab, je mee in het verhaal achter dé bank die zzp'ers echt begrijpt.

Knab doet meer dan alleen luisteren naar wat zzp’ers nodig hebben. Knab geeft hen een stem, door inzicht te geven in hun uitdagingen en behoeften. Met grootschalige onderzoeken maakt Knab helder wat zzp’ers drijft, welke obstakels zij ervaren en hoe zij denken over belangrijke thema's, zoals pensioen, bedrijfsvoering en maatschappelijke kwesties. Die kennis blijkt goud waard te zijn:
- Intern, om producten en diensten te ontwikkelen die écht aansluiten bij de wensen van klanten, de zzp'ers.
- Extern, om de positie van zzp’ers te versterken, bijvoorbeeld in Den Haag of in landelijke media. En om de reputatie van Knab als bank voor zzp'ers verder uit te bouwen en te versterken.

Anne Ruth laat zien hoe Knab deze inzichten gebruikt om waardevolle content te maken, free publicity te genereren en het gesprek over zzp’ers op de kaart te zetten. Van artikelen in de Knab Bieb tot initiatieven die zzp’ers financieel slimmer maken: ontdek hoe nieuwsgierigheid jouw organisatie ook vooruit kan helpen. Laat je inspireren door concrete voorbeelden en inzichten uit de praktijk.

Met zo'n 300.000 zzp-klanten heeft Knab unieke inzichten in de wereld van zelfstandig ondernemers in Nederland. Die inzichten komen vooral voort uit continu klantonderzoek. Maar hoe zet je die inzichten effectief in? In deze inspirerende lezing neemt Anne Ruth, namens Knab, je mee in het verhaal achter dé bank die zzp'ers echt begrijpt.

Knab doet meer dan alleen luisteren naar wat zzp’ers nodig hebben. Knab geeft hen een stem, door inzicht te geven in hun uitdagingen en behoeften. Met grootschalige onderzoeken maakt Knab helder wat zzp’ers drijft, welke obstakels zij ervaren en hoe zij denken over belangrijke thema's, zoals pensioen, bedrijfsvoering en maatschappelijke kwesties. Die kennis blijkt goud waard te zijn:
- Intern, om producten en diensten te ontwikkelen die écht aansluiten bij de wensen van klanten, de zzp'ers.
- Extern, om de positie van zzp’ers te versterken, bijvoorbeeld in Den Haag of in landelijke media. En om de reputatie van Knab als bank voor zzp'ers verder uit te bouwen en te versterken.

Anne Ruth laat zien hoe Knab deze inzichten gebruikt om waardevolle content te maken, free publicity te genereren en het gesprek over zzp’ers op de kaart te zetten. Van artikelen in de Knab Bieb tot initiatieven die zzp’ers financieel slimmer maken: ontdek hoe nieuwsgierigheid jouw organisatie ook vooruit kan helpen. Laat je inspireren door concrete voorbeelden en inzichten uit de praktijk.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets