Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

“Dad’s shoe” to cultural icon: New Balance’s transformation & digital evolution

Woensdag 15:45 - 16:30
Keynote zaal
Zeynel Oruk

General Manager Digital EMEA (New Balance)

Linkedin Meer over deze spreker
New Balance has undergone a remarkable transformation over the past five years, evolving from a brand often associated with “Dad Shoes” to one of the most culturally relevant and sought-after names in footwear. In this keynote, Zeynel, who leads all digital sales and marketing efforts for the brand in EMEA, will take you behind the scenes of this journey.

He will explore how New Balance leveraged brand storytelling, strategic partnerships, and digital-first marketing to reposition itself in the hearts and minds of consumers. From innovative pre- and post-purchase customer experience initiatives to the role of data-driven decision-making, Zeynel will break down the key digital strategies that fueled the brand’s momentum.

But growth doesn’t come without challenges. This session will also cover the critical lessons learned—both wins and failures—that have shaped New Balance’s approach to digital transformation. Whether you’re interested in brand strategy, digital marketing, or customer experience, this keynote will provide valuable insights into how a heritage brand can stay relevant, connect with new audiences, and drive meaningful growth in today’s competitive market.
New Balance has undergone a remarkable transformation over the past five years, evolving from a brand often associated with “Dad Shoes” to one of the most culturally relevant and sought-after names in footwear. In this keynote, Zeynel, who leads all digital sales and marketing efforts for the brand in EMEA, will take you behind the scenes of this journey.

He will explore how New Balance leveraged brand storytelling, strategic partnerships, and digital-first marketing to reposition itself in the hearts and minds of consumers. From innovative pre- and post-purchase customer experience initiatives to the role of data-driven decision-making, Zeynel will break down the key digital strategies that fueled the brand’s momentum.

But growth doesn’t come without challenges. This session will also cover the critical lessons learned—both wins and failures—that have shaped New Balance’s approach to digital transformation. Whether you’re interested in brand strategy, digital marketing, or customer experience, this keynote will provide valuable insights into how a heritage brand can stay relevant, connect with new audiences, and drive meaningful growth in today’s competitive market.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets