Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Carhartt: de impact van het uitzetten van alle branded search in NL en DE

Dinsdag 12:00 - 00:00
null
Mare Verhagen

Customer Success Manager (Billy Grace)

Linkedin Meer over deze spreker
Merken investeren fors in branded search, terwijl de vraag blijft wat het écht oplevert.Bij Carhartt was dat aanleiding om dit expliciet te testen. In deze sessie laten zij zien hoe zij, samen met Billy Grace, attributie hebben aangevuld met incrementaliteitstesten om de werkelijke impact van branded search te begrijpen. Ze delen welke meetkeuzes zijn gemaakt, wat bewust wel en niet is meegenomen, en hoe deze inzichten nu worden gebruikt om marketingbeslissingen beter te onderbouwen. Deze sessie laat concreet zien hoe je kunt onderzoeken wat branded search toevoegt aan jouw resultaten en of het werkelijk een probleem is als concurrenten boven je verschijnen.
Merken investeren fors in branded search, terwijl de vraag blijft wat het écht oplevert.Bij Carhartt was dat aanleiding om dit expliciet te testen. In deze sessie laten zij zien hoe zij, samen met Billy Grace, attributie hebben aangevuld met incrementaliteitstesten om de werkelijke impact van branded search te begrijpen. Ze delen welke meetkeuzes zijn gemaakt, wat bewust wel en niet is meegenomen, en hoe deze inzichten nu worden gebruikt om marketingbeslissingen beter te onderbouwen. Deze sessie laat concreet zien hoe je kunt onderzoeken wat branded search toevoegt aan jouw resultaten en of het werkelijk een probleem is als concurrenten boven je verschijnen.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets