Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Building an online travel brand for the modern traveller

Donderdag 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 9
Mira Van Houwelingen

Chief Marketing Officer (CMO) (Travix)

Meer over deze spreker

Join Mira Van Houwelingen, CMO of the online travel agency Travix, as she explores the evolving marketing strategy of the company’s direct brand CheapTickets, and its new positioning - focused on making travel both fun and affordable for Millennials and Gen Z. In this session, Mira will share valuable insights into how these generations’ preferences for unique, authentic, affordable, and Instagram-worthy experiences are reshaping the travel industry.

She will delve into CheapTickets' recent marketing efforts, including the rebranding, innovative tactics, and successful campaign examples - all aimed at establishing the brand as the leading Online Travel Agency (OTA) in the Netherlands and Belgium.

Mira will also share her personal career journey, reflecting on her experiences and offering valuable tips for building a love brand.

Join Mira Van Houwelingen, CMO of the online travel agency Travix, as she explores the evolving marketing strategy of the company’s direct brand CheapTickets, and its new positioning - focused on making travel both fun and affordable for Millennials and Gen Z. In this session, Mira will share valuable insights into how these generations’ preferences for unique, authentic, affordable, and Instagram-worthy experiences are reshaping the travel industry.

She will delve into CheapTickets' recent marketing efforts, including the rebranding, innovative tactics, and successful campaign examples - all aimed at establishing the brand as the leading Online Travel Agency (OTA) in the Netherlands and Belgium.

Mira will also share her personal career journey, reflecting on her experiences and offering valuable tips for building a love brand.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets