Building an online travel brand for the modern traveller
Mira Van Houwelingen
Chief Marketing Officer (CMO) (Travix)
Join Mira Van Houwelingen, CMO of the online travel agency Travix, as she explores the evolving marketing strategy of the company’s direct brand CheapTickets, and its new positioning - focused on making travel both fun and affordable for Millennials and Gen Z. In this session, Mira will share valuable insights into how these generations’ preferences for unique, authentic, affordable, and Instagram-worthy experiences are reshaping the travel industry.
She will delve into CheapTickets' recent marketing efforts, including the rebranding, innovative tactics, and successful campaign examples - all aimed at establishing the brand as the leading Online Travel Agency (OTA) in the Netherlands and Belgium.
Mira will also share her personal career journey, reflecting on her experiences and offering valuable tips for building a love brand.
Join Mira Van Houwelingen, CMO of the online travel agency Travix, as she explores the evolving marketing strategy of the company’s direct brand CheapTickets, and its new positioning - focused on making travel both fun and affordable for Millennials and Gen Z. In this session, Mira will share valuable insights into how these generations’ preferences for unique, authentic, affordable, and Instagram-worthy experiences are reshaping the travel industry.
She will delve into CheapTickets' recent marketing efforts, including the rebranding, innovative tactics, and successful campaign examples - all aimed at establishing the brand as the leading Online Travel Agency (OTA) in the Netherlands and Belgium.
Mira will also share her personal career journey, reflecting on her experiences and offering valuable tips for building a love brand.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven