Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Exposant worden
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Exposant worden Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Nieuw

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Exposant worden
triangle-shape triangle-shape

Building a Performance Engine: Kramp’s Ongoing Marketing Transformation

Donderdag 14:45 - 15:15
Lezingenzaal 4
Theo Lentjes

Global Performance Marketing Manager (Kramp)

Linkedin Meer over deze spreker

Toen Kramp in 2021 aan zijn performance marketing-avontuur begon, was onze opzet gefragmenteerd: handmatig, gedecentraliseerd en ontbrak het ons aan duidelijke data-inzichten. Na verloop van tijd leerden we de waarde van centralisatie kennen: het brengen van structuur, consistentie en gedeelde zichtbaarheid in alle markten.

Door grote investeringen in data-infrastructuur, attributiemodellering en automatisering hebben we de basis gelegd om marketingprestaties via alle kanalen te begrijpen en te meten, van SEO en SEA tot paid social.

Kramp bevindt zich momenteel in een volledige transitie: de geleidelijke overgang van een gecentraliseerd model naar lokale empowerment, ondersteund door een sterk Center of Excellence dat strategie, tooling en governance biedt.

Deze vijf jaar durende reis is nog niet voorbij, maar het herdefinieert hoe Kramp data, marketing en mensen met elkaar verbindt. Neem deel aan deze sessie en ontdek hoe attributie, customer journeys en verandermanagement samenkomen om een prestatiegerichte organisatie te bouwen die klaar is voor de volgende fase van digitale volwassenheid.

Sven Holtman

Performance Marketing Specialist | SEO/SEM (Kramp)

Linkedin Meer over deze spreker

Toen Kramp in 2021 aan zijn performance marketing-avontuur begon, was onze opzet gefragmenteerd: handmatig, gedecentraliseerd en ontbrak het ons aan duidelijke data-inzichten. Na verloop van tijd leerden we de waarde van centralisatie kennen: het brengen van structuur, consistentie en gedeelde zichtbaarheid in alle markten.

Door grote investeringen in data-infrastructuur, attributiemodellering en automatisering hebben we de basis gelegd om marketingprestaties via alle kanalen te begrijpen en te meten, van SEO en SEA tot paid social.

Kramp bevindt zich momenteel in een volledige transitie: de geleidelijke overgang van een gecentraliseerd model naar lokale empowerment, ondersteund door een sterk Center of Excellence dat strategie, tooling en governance biedt.

Deze vijf jaar durende reis is nog niet voorbij, maar het herdefinieert hoe Kramp data, marketing en mensen met elkaar verbindt. Neem deel aan deze sessie en ontdek hoe attributie, customer journeys en verandermanagement samenkomen om een prestatiegerichte organisatie te bouwen die klaar is voor de volgende fase van digitale volwassenheid.

Toen Kramp in 2021 aan zijn performance marketing-avontuur begon, was onze opzet gefragmenteerd: handmatig, gedecentraliseerd en ontbrak het ons aan duidelijke data-inzichten. Na verloop van tijd leerden we de waarde van centralisatie kennen: het brengen van structuur, consistentie en gedeelde zichtbaarheid in alle markten.

Door grote investeringen in data-infrastructuur, attributiemodellering en automatisering hebben we de basis gelegd om marketingprestaties via alle kanalen te begrijpen en te meten, van SEO en SEA tot paid social.

Kramp bevindt zich momenteel in een volledige transitie: de geleidelijke overgang van een gecentraliseerd model naar lokale empowerment, ondersteund door een sterk Center of Excellence dat strategie, tooling en governance biedt.

Deze vijf jaar durende reis is nog niet voorbij, maar het herdefinieert hoe Kramp data, marketing en mensen met elkaar verbindt. Neem deel aan deze sessie en ontdek hoe attributie, customer journeys en verandermanagement samenkomen om een prestatiegerichte organisatie te bouwen die klaar is voor de volgende fase van digitale volwassenheid.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets