Boost je Online Succes met de Google Succes Formule met Wehkamp & Channable

Johan Smit
Performance Marketeer (Wehkamp)
CPC inflatie is een feit. Kostenposten groeien jaar op jaar en marges worden steeds krapper. Sturen op winstgevendheid wordt daardoor steeds belangrijker. Maar welke data gebruik je daarvoor, en hoe combineer je dit effectief in Google Shopping, Search en een sterke productfeed?
Wehkamp zag een toename van +5% in het aantal orders door het inzetten van de juiste data, zoals prijs competitiviteit. Door zich te richten op winstgevendheid realiseerde Wehkamp bovendien een stijging van +5 tot 10% in absolute aantallen, met behoud van POAS. Johan van Wehkamp en Bregje van Channable delen graag hun inzichten over:
- Het belang van een sterke productfeed.
- De kracht van de perfecte mix van Google Shopping en Search-campagnes.
- Haal meer uit je data en boost je resultaten
- Maak je strategie toekomstbestendig en schaalbaar.
Bregje Janssen
Senior Customer Success Manager Benelux (Channable)
CPC inflatie is een feit. Kostenposten groeien jaar op jaar en marges worden steeds krapper. Sturen op winstgevendheid wordt daardoor steeds belangrijker. Maar welke data gebruik je daarvoor, en hoe combineer je dit effectief in Google Shopping, Search en een sterke productfeed?
Wehkamp zag een toename van +5% in het aantal orders door het inzetten van de juiste data, zoals prijs competitiviteit. Door zich te richten op winstgevendheid realiseerde Wehkamp bovendien een stijging van +5 tot 10% in absolute aantallen, met behoud van POAS. Johan van Wehkamp en Bregje van Channable delen graag hun inzichten over:
- Het belang van een sterke productfeed.
- De kracht van de perfecte mix van Google Shopping en Search-campagnes.
- Haal meer uit je data en boost je resultaten
- Maak je strategie toekomstbestendig en schaalbaar.
CPC inflatie is een feit. Kostenposten groeien jaar op jaar en marges worden steeds krapper. Sturen op winstgevendheid wordt daardoor steeds belangrijker. Maar welke data gebruik je daarvoor, en hoe combineer je dit effectief in Google Shopping, Search en een sterke productfeed?
Wehkamp zag een toename van +5% in het aantal orders door het inzetten van de juiste data, zoals prijs competitiviteit. Door zich te richten op winstgevendheid realiseerde Wehkamp bovendien een stijging van +5 tot 10% in absolute aantallen, met behoud van POAS. Johan van Wehkamp en Bregje van Channable delen graag hun inzichten over:
- Het belang van een sterke productfeed.
- De kracht van de perfecte mix van Google Shopping en Search-campagnes.
- Haal meer uit je data en boost je resultaten
- Maak je strategie toekomstbestendig en schaalbaar.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven