Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Boost je Online Succes met de Google Succes Formule met Wehkamp & Channable

Donderdag 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 3
Johan Smit

Performance Marketeer (Wehkamp)

Linkedin Meer over deze spreker

CPC inflatie is een feit. Kostenposten groeien jaar op jaar en marges worden steeds krapper. Sturen op winstgevendheid wordt daardoor steeds belangrijker. Maar welke data gebruik je daarvoor, en hoe combineer je dit effectief in Google Shopping, Search en een sterke productfeed?  

Wehkamp zag een toename van +5% in het aantal orders door het inzetten van de juiste data, zoals prijs competitiviteit. Door zich te richten op winstgevendheid realiseerde Wehkamp bovendien een stijging van +5 tot 10% in absolute aantallen, met behoud van POAS. Johan van Wehkamp en Bregje van Channable delen graag hun inzichten over:

  • Het belang van een sterke productfeed.
  • De kracht van de perfecte mix van Google Shopping en Search-campagnes.
  • Haal meer uit je data en boost je resultaten 
  • Maak je strategie toekomstbestendig en schaalbaar.
Bregje Janssen

Senior Customer Success Manager Benelux (Channable)

Linkedin Meer over deze spreker

CPC inflatie is een feit. Kostenposten groeien jaar op jaar en marges worden steeds krapper. Sturen op winstgevendheid wordt daardoor steeds belangrijker. Maar welke data gebruik je daarvoor, en hoe combineer je dit effectief in Google Shopping, Search en een sterke productfeed?  

Wehkamp zag een toename van +5% in het aantal orders door het inzetten van de juiste data, zoals prijs competitiviteit. Door zich te richten op winstgevendheid realiseerde Wehkamp bovendien een stijging van +5 tot 10% in absolute aantallen, met behoud van POAS. Johan van Wehkamp en Bregje van Channable delen graag hun inzichten over:

  • Het belang van een sterke productfeed.
  • De kracht van de perfecte mix van Google Shopping en Search-campagnes.
  • Haal meer uit je data en boost je resultaten 
  • Maak je strategie toekomstbestendig en schaalbaar.

CPC inflatie is een feit. Kostenposten groeien jaar op jaar en marges worden steeds krapper. Sturen op winstgevendheid wordt daardoor steeds belangrijker. Maar welke data gebruik je daarvoor, en hoe combineer je dit effectief in Google Shopping, Search en een sterke productfeed?  

Wehkamp zag een toename van +5% in het aantal orders door het inzetten van de juiste data, zoals prijs competitiviteit. Door zich te richten op winstgevendheid realiseerde Wehkamp bovendien een stijging van +5 tot 10% in absolute aantallen, met behoud van POAS. Johan van Wehkamp en Bregje van Channable delen graag hun inzichten over:

  • Het belang van een sterke productfeed.
  • De kracht van de perfecte mix van Google Shopping en Search-campagnes.
  • Haal meer uit je data en boost je resultaten 
  • Maak je strategie toekomstbestendig en schaalbaar.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets