Betalen met één druk op de knop en de digitale wallet: zo speelt Albert Heijn in op betaaltrends
Linda Junker-Kolk
Product Manager (Albert Heijn)
Mijn Tegoed is de digitale wallet van Albert Heijn. Met Mijn tegoed zien klanten hun Albert Heijn spaar- en betaaltegoeden, zoals AH Miles en koopzegels, overzichtelijk bij elkaar op één plek in de app. Zo kunnen zij bijvoorbeeld makkelijker AH Miles of koopzegels inzetten voor korting op boodschappen.
Als Food & Tech bedrijf wil Albert Heijn voorop lopen als het gaat om innovatie. Met de inzet van moderne technologieën speelt Albert Heijn in op de veranderende wensen en behoeften van klanten en ook op trends die gaande zijn rondom betalen. Linda vertelt over bovenstaande betaaltrends en nog veel meer! Ze neemt je mee in de weg van innovatie naar implementatie, deelt best practices én learnings en laat zien hoe boodschappen doen nog gemakkelijker wordt.
Mijn Tegoed is de digitale wallet van Albert Heijn. Met Mijn tegoed zien klanten hun Albert Heijn spaar- en betaaltegoeden, zoals AH Miles en koopzegels, overzichtelijk bij elkaar op één plek in de app. Zo kunnen zij bijvoorbeeld makkelijker AH Miles of koopzegels inzetten voor korting op boodschappen.
Als Food & Tech bedrijf wil Albert Heijn voorop lopen als het gaat om innovatie. Met de inzet van moderne technologieën speelt Albert Heijn in op de veranderende wensen en behoeften van klanten en ook op trends die gaande zijn rondom betalen. Linda vertelt over bovenstaande betaaltrends en nog veel meer! Ze neemt je mee in de weg van innovatie naar implementatie, deelt best practices én learnings en laat zien hoe boodschappen doen nog gemakkelijker wordt.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven