Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

AI: van hype naar hoe

Woensdag 13:15 - 14:00
Keynote zaal
Marleen Smit

Directeur Retail (Google)

Linkedin Meer over deze spreker

Nederland raakt achterop bij de adoptie van AI, innovatie en de ontwikkeling van vaardigheden in vergelijking met wereldleiders zoals de VS en China. Deze achterstand kan aanzienlijke economische gevolgen hebben, waarbij Nederland mogelijk substantiële groeikansen misloopt. Generatieve AI heeft de potentie om verschillende sectoren te revolutioneren, waaronder de gezondheidszorg, medicijnontwikkeling en de detailhandel. Het omarmen van AI kan leiden tot aanzienlijke economische groei voor Nederland, vergelijkbaar met het toevoegen van twee grote havens en twee grote luchthavens in een decennium.

Google zet zich in om het Nederlandse AI-ecosysteem te ondersteunen via initiatieven zoals Techleap, de AI Trainingshub en het Google.org AI Opportunity Fund. Nederland moet dringend actie ondernemen om AI te omarmen en zijn positie als technologieleider terug te winnen. Aan de hand van tastbare voorbeelden laat ik zien welke rol Retailers daarin kunnen spelen. En hoe hierbij niet alleen NL aan een inhaalslag voor AI kan beginnen maar minstens zo belangrijk Retailers hun resultaten kunnen verbeteren en zich klaar kunnen maken voor lange termijn groei.

Nederland raakt achterop bij de adoptie van AI, innovatie en de ontwikkeling van vaardigheden in vergelijking met wereldleiders zoals de VS en China. Deze achterstand kan aanzienlijke economische gevolgen hebben, waarbij Nederland mogelijk substantiële groeikansen misloopt. Generatieve AI heeft de potentie om verschillende sectoren te revolutioneren, waaronder de gezondheidszorg, medicijnontwikkeling en de detailhandel. Het omarmen van AI kan leiden tot aanzienlijke economische groei voor Nederland, vergelijkbaar met het toevoegen van twee grote havens en twee grote luchthavens in een decennium.

Google zet zich in om het Nederlandse AI-ecosysteem te ondersteunen via initiatieven zoals Techleap, de AI Trainingshub en het Google.org AI Opportunity Fund. Nederland moet dringend actie ondernemen om AI te omarmen en zijn positie als technologieleider terug te winnen. Aan de hand van tastbare voorbeelden laat ik zien welke rol Retailers daarin kunnen spelen. En hoe hierbij niet alleen NL aan een inhaalslag voor AI kan beginnen maar minstens zo belangrijk Retailers hun resultaten kunnen verbeteren en zich klaar kunnen maken voor lange termijn groei.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets