Agentic AI in retail & e-com: wat niemand je vertelt over de de commerciële kansen én de risico’s
Lonneke Heijnen
Data scientist (CM.com)
De toekomst van retail en e-commerce wordt steeds meer bepaald door de inzet van Agentic AI. Maar hoe zorg je ervoor dat deze technologie niet alleen effectief is, maar ook duurzaam en waardevol op lange termijn? Tijdens deze roundtable gaan we samen in gesprek over hoe je Agentic AI strategisch kunt inzetten om klantinteracties te verbeteren, processen te optimaliseren en innovatie te stimuleren.
We bespreken stellingen over belangrijke thema’s zoals de toekomst van winkelinterfaces, autonomie in besluitvorming, transparantie en Return on Investment. Hoe kun je repetitieve taken automatiseren en tegelijkertijd een persoonlijke en relevante klantervaring bieden? Hoe houd je grip op de ROI en zorg je ervoor dat deze technologie echt impact maakt binnen jouw organisatie? Hoewel de ROI vooraf lastig te voorspellen is, heb je als organisatie meer invloed op het succes van Agentic AI dan je misschien denkt. Door de technologie strategisch en doelgericht in te zetten, kun je zelf de basis leggen voor duurzame resultaten.
Deze interactieve sessie biedt niet alleen inzichten en praktijkvoorbeelden, maar ook de kans om actief mee te denken over hoe jouw organisatie kan profiteren van de kracht van Agentic AI. Laat je inspireren en ontdek hoe je deze technologie effectief kunt inzetten om voorop te blijven in een snel veranderend landschap.
Maurits van Schooneveld
Lead Account Management (CM.com)
De toekomst van retail en e-commerce wordt steeds meer bepaald door de inzet van Agentic AI. Maar hoe zorg je ervoor dat deze technologie niet alleen effectief is, maar ook duurzaam en waardevol op lange termijn? Tijdens deze roundtable gaan we samen in gesprek over hoe je Agentic AI strategisch kunt inzetten om klantinteracties te verbeteren, processen te optimaliseren en innovatie te stimuleren.
We bespreken stellingen over belangrijke thema’s zoals de toekomst van winkelinterfaces, autonomie in besluitvorming, transparantie en Return on Investment. Hoe kun je repetitieve taken automatiseren en tegelijkertijd een persoonlijke en relevante klantervaring bieden? Hoe houd je grip op de ROI en zorg je ervoor dat deze technologie echt impact maakt binnen jouw organisatie? Hoewel de ROI vooraf lastig te voorspellen is, heb je als organisatie meer invloed op het succes van Agentic AI dan je misschien denkt. Door de technologie strategisch en doelgericht in te zetten, kun je zelf de basis leggen voor duurzame resultaten.
Deze interactieve sessie biedt niet alleen inzichten en praktijkvoorbeelden, maar ook de kans om actief mee te denken over hoe jouw organisatie kan profiteren van de kracht van Agentic AI. Laat je inspireren en ontdek hoe je deze technologie effectief kunt inzetten om voorop te blijven in een snel veranderend landschap.
De toekomst van retail en e-commerce wordt steeds meer bepaald door de inzet van Agentic AI. Maar hoe zorg je ervoor dat deze technologie niet alleen effectief is, maar ook duurzaam en waardevol op lange termijn? Tijdens deze roundtable gaan we samen in gesprek over hoe je Agentic AI strategisch kunt inzetten om klantinteracties te verbeteren, processen te optimaliseren en innovatie te stimuleren.
We bespreken stellingen over belangrijke thema’s zoals de toekomst van winkelinterfaces, autonomie in besluitvorming, transparantie en Return on Investment. Hoe kun je repetitieve taken automatiseren en tegelijkertijd een persoonlijke en relevante klantervaring bieden? Hoe houd je grip op de ROI en zorg je ervoor dat deze technologie echt impact maakt binnen jouw organisatie? Hoewel de ROI vooraf lastig te voorspellen is, heb je als organisatie meer invloed op het succes van Agentic AI dan je misschien denkt. Door de technologie strategisch en doelgericht in te zetten, kun je zelf de basis leggen voor duurzame resultaten.
Deze interactieve sessie biedt niet alleen inzichten en praktijkvoorbeelden, maar ook de kans om actief mee te denken over hoe jouw organisatie kan profiteren van de kracht van Agentic AI. Laat je inspireren en ontdek hoe je deze technologie effectief kunt inzetten om voorop te blijven in een snel veranderend landschap.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
AI
Content & Branding
Hoe vind je me? Zichtbaar voor zoekers met Search Everywhere Optimization
Achterhaal de vragen van jouw publiek, geef er antwoord op en blijf zichtbaar. Niet alleen in Google maar ook in ChatGPT. We gaan het hebben over jouw website, structured data, autoriteit en hele goede content.
Woensdag 10.30 - 11.00
AI
Wickey USA - Customer Centric Market Strategy
How do you check if your products are fit for market before going to market?
Woensdag 11.15 - 11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven