Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

70% online verkoop in een traditionele B2B-markt. Zo doen wij dat wereldwijd

Donderdag 12:00 - 12:30
Lezingenzaal 1
Casper Brus

Marketing & E-Commerce Manager (BAS World)

Linkedin Meer over deze spreker
De handel in nieuwe en gebruikte trucks, bedrijfswagens en machines is van oudsher lokaal, persoonlijk en sterk afhankelijk van fysiek contact. Vertrouwen wordt opgebouwd op locatie, transacties zijn complex en digitalisering leek lange tijd nauwelijks schaalbaar. Toch sluit BAS World vandaag de dag 70% van haar transacties zonder fysiek contact, met kopers uit meer dan 180 landen. In deze presentatie neemt Casper Brus je mee in hoe een extreem traditionele B2B-markt is getransformeerd met behulp van een schaalbaar e-commerce platform. Zonder het menselijke aspect en klantvertrouwen te verliezen. Hij laat zien hoe BAS World lokale aanwezigheid en expertise inzet om vertrouwen op te bouwen, terwijl digitale processen, data en technologie zorgen voor wereldwijde schaal en groei. Met altijd dezelfde focus; een makkelijk koopproces voor de klant. Casper gaat in op hoe het koopproces zich door de jaren heen heeft ontwikkeld, welke aannames moesten worden doorbroken en welke rol marketing, e-commerce en IT hierin spelen. Aan de hand van concrete voorbeelden ontdek je hoe inspecties, data-gedreven marketing, (AI-)innovaties en platformdenken bijdragen aan internationale handel op grote schaal. Zelfs met complexe producten als een vrachtwagen, bedrijfswagen of machine. Of het nu nieuw of gebruikt is. Deze sessie is geen verhaal over voertuigen of machines, maar een inspirerende case over innovatie, platformdenken en online groei in een markt waar je dat het minst verwacht. Voor marketeers en digital teams die willen leren hoe je vertrouwen en technologie combineert om echte impact te maken.
De handel in nieuwe en gebruikte trucks, bedrijfswagens en machines is van oudsher lokaal, persoonlijk en sterk afhankelijk van fysiek contact. Vertrouwen wordt opgebouwd op locatie, transacties zijn complex en digitalisering leek lange tijd nauwelijks schaalbaar. Toch sluit BAS World vandaag de dag 70% van haar transacties zonder fysiek contact, met kopers uit meer dan 180 landen. In deze presentatie neemt Casper Brus je mee in hoe een extreem traditionele B2B-markt is getransformeerd met behulp van een schaalbaar e-commerce platform. Zonder het menselijke aspect en klantvertrouwen te verliezen. Hij laat zien hoe BAS World lokale aanwezigheid en expertise inzet om vertrouwen op te bouwen, terwijl digitale processen, data en technologie zorgen voor wereldwijde schaal en groei. Met altijd dezelfde focus; een makkelijk koopproces voor de klant. Casper gaat in op hoe het koopproces zich door de jaren heen heeft ontwikkeld, welke aannames moesten worden doorbroken en welke rol marketing, e-commerce en IT hierin spelen. Aan de hand van concrete voorbeelden ontdek je hoe inspecties, data-gedreven marketing, (AI-)innovaties en platformdenken bijdragen aan internationale handel op grote schaal. Zelfs met complexe producten als een vrachtwagen, bedrijfswagen of machine. Of het nu nieuw of gebruikt is. Deze sessie is geen verhaal over voertuigen of machines, maar een inspirerende case over innovatie, platformdenken en online groei in een markt waar je dat het minst verwacht. Voor marketeers en digital teams die willen leren hoe je vertrouwen en technologie combineert om echte impact te maken.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets