Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

25 & 26 maart 2026

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
25 & 26 maart 2026 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

2026

Sprekers

2026

Exposantenlijst

2026

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2025

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Testimonials

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Exposantenlijst Programma

Programma

Over deze editie

Programma

2026

Sprekers

2026

Lezing geven

Testimonial sprekers

Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

• Help, mijn rendement stagneert! Hoe realiseer ik online groei? Zo deed VVV Texel het

Dinsdag 12:00 - 00:00
null
Frank van Kampen

Senior Digital Marketing Consultant & Teamlead (DEA.Online)

Linkedin Meer over deze spreker
Wanneer je campagnes niet meer de gewenste groei opleveren, ondanks continue optimalisatie, kan het voelen alsof je vastzit. VVV Texel stond voor dezelfde uitdaging en besloot hun aanpak te vernieuwen met een full-funnel paid strategie. We combineerden (internationale) merkbouw- en activatiecampagnes op Meta en plaatsen pop-ups op de website die bezoekers uit Meta-campagnes verder activeerden. Dit resulteerde in een 12,8% hogere ROAS, 74,2% lagere kosten per nieuwsbriefinschrijving en 20% meer nieuwe websitebezoekers. In deze sessie krijg je inzicht in: – wat een performance plateau is en hoe je dat doorbreekt; – hoe merkbouw-campagnes op de lange termijn bijdragen aan winstgevendheid; – het belang van sterke content afgestemd op de doelgroep én de fase van de funnel. Wil je weten hoe je de opbrengsten uit je paid strategie kunt optimaliseren met een slimme full-funnel aanpak? Schrijf je dan in voor deze sessie!
Peter Nederstigt

E-commerce manager (VVV Texel)

Linkedin Meer over deze spreker
Wanneer je campagnes niet meer de gewenste groei opleveren, ondanks continue optimalisatie, kan het voelen alsof je vastzit. VVV Texel stond voor dezelfde uitdaging en besloot hun aanpak te vernieuwen met een full-funnel paid strategie. We combineerden (internationale) merkbouw- en activatiecampagnes op Meta en plaatsen pop-ups op de website die bezoekers uit Meta-campagnes verder activeerden. Dit resulteerde in een 12,8% hogere ROAS, 74,2% lagere kosten per nieuwsbriefinschrijving en 20% meer nieuwe websitebezoekers. In deze sessie krijg je inzicht in: – wat een performance plateau is en hoe je dat doorbreekt; – hoe merkbouw-campagnes op de lange termijn bijdragen aan winstgevendheid; – het belang van sterke content afgestemd op de doelgroep én de fase van de funnel. Wil je weten hoe je de opbrengsten uit je paid strategie kunt optimaliseren met een slimme full-funnel aanpak? Schrijf je dan in voor deze sessie!
Wanneer je campagnes niet meer de gewenste groei opleveren, ondanks continue optimalisatie, kan het voelen alsof je vastzit. VVV Texel stond voor dezelfde uitdaging en besloot hun aanpak te vernieuwen met een full-funnel paid strategie. We combineerden (internationale) merkbouw- en activatiecampagnes op Meta en plaatsen pop-ups op de website die bezoekers uit Meta-campagnes verder activeerden. Dit resulteerde in een 12,8% hogere ROAS, 74,2% lagere kosten per nieuwsbriefinschrijving en 20% meer nieuwe websitebezoekers. In deze sessie krijg je inzicht in: – wat een performance plateau is en hoe je dat doorbreekt; – hoe merkbouw-campagnes op de lange termijn bijdragen aan winstgevendheid; – het belang van sterke content afgestemd op de doelgroep én de fase van de funnel. Wil je weten hoe je de opbrengsten uit je paid strategie kunt optimaliseren met een slimme full-funnel aanpak? Schrijf je dan in voor deze sessie!

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets