stemmen keynote

Keynote Webwinkel Vakdagen 2020

Ons Keynote programma staat bol van prominente sprekers die jou inspireren en belangrijke inzichten meegeven. Maar wie zou jij graag tussen deze toppers zien staan? Voor het eerst dit jaar kan jij je stem uitbrengen wie jij graag op woensdag 29 januari om 13.15 uur op het Keynote podium ziet staan.

De 3 best bezochte en beoordeelde sprekers van Webwinkel Vakdagen 2019 zijn geselecteerd en staan klaar om jou te inspireren met een nieuw verhaal. Ontdek aan de hand van 4 stellingen welke spreker het best bij jou past en stem. Er kan er maar 1 de winnaar zijn dus jouw stem telt!

Stem!

Jurjen Jongejan

Online Marketing Director
 

vrij

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, senior consultant en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & optimalisatie afdeling op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan zo'n 40 e-Commerce marketeers.

Ron Simpson

Founder
 

vrij

In zijn tienerjaren ontdekte creatief ondernemer Ron Simpson zijn eigen marketing formule. De 15 jaar erna rolde hij wereldwijd concepten en campagnes uit voor big brands als Bacardi, Red Bull, ID&T en Nike. Zijn laatste avontuur The Avocado Show gekroond tot “the most exciting food startup in the world” en wordt inmiddels gezien als het schoolvoorbeeld voor het nieuwe ondernemen. 

Tim Zuidgeest

Mede-oprichter
 

vrij

Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken? Tim onthult hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer verleidende advertenties te maken. Als mede-oprichter van Unravel Research, staat hij aan de wieg van één van de snelst groeiende neuromarketing bedrijven van Nederland.

Ontdek dé niet eerder vertoonde online persuasion geheimen van Booking.com!

Leer hoe met Persuasion Principle's zoals 'response efficacy' Booking altijd een stapje voor blijft op de concurrentie. Tot nu, want neuromarketeer Tim onthult de verborgen insights en 'gelekte' A/B-testen van Booking.com.

Bewezen principes die je direct zelf kan toepassen voor meer conversie. Mis het niet!

Unravel

The most exciting food start up in the world

The Avocado Show is de eerste avocado franchise brand ter wereld. Vanaf de eerste dag ging het nieuws wereldwijd viral en dat leverde kamperende fans voor de deur, 212+ miljoen views, 100k+ followers en dagelijkse rijen voor de deur op. Elke hoofdstad van de wereld heeft al een franchise aangevraagd, de roze kookboeken vliegen uit de winkel en ondertussen maakten ze ook nog een docu over avocado duurzaamheid. Hoe ze deze gekte veroorzaken, vertelt Ron je het liefst up close & personal.

avocado

Verdubbel je rendement op marketplaces zoals Bol.com: in 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

Hoe behaal je meer rendement uit je assortiment dat op marketplaces staat, zoals Bol.com? Jurjen ontwikkelde een bewezen 4 stappen model waarmee je de concurrentie verslaat. Jurjen onthult zijn model en geeft je concrete tips op basis van vele praktijkvoorbeelden. Na deze sessie snap je dat je heel veel omzet en rendement op marketplaces laat liggen.

ism