Margaret Versteden

Directeur Marketing & Platform Innovation bij Bol.com

Margaret Versteden
Over Margaret Versteden

Margaret Versteden (1976) maakt sinds juni 2015 als Directeur Marketing & Platform Innovation onderdeel uit van de directie van bol.com. Zij is daarbij verantwoordelijk voor de marketing en propositie-ontwikkeling van de organisatie. Naast haar rol bij bol.com is Margaret ook actief bij de e-commerce branchevereniging Thuiswinkel.org. Margaret heeft eerder gewerkt bij Bain & Company, Nike en BCG. Binnen Nike was Margaret verantwoordelijk voor de Nike e-commerce en online customization business. Aansluitend was ze in verschillende general management rollen eindverantwoordelijk voor de regio’s Centraal- en Oost- en Noord-Europa. Aanvullend op haar ervaring bij Nike heeft Margaret tien jaar in strategische consultancy gewerkt en was zij onder andere binnen Bain & Company als partner gespecialiseerd in FMCG, retail en e-commerce. Margaret studeerde Bedrijfskunde aan de Monash University in Australië en volgde aansluitend een Master in Business Administration aan INSEAD  in Fontainebleau (Frankrijk).