Geplaatst door: Webwinkel Vakdagen

Recordaantal bezoekers tijdens de Webwinkel Vakdagen 2020

De 14e editie van de Webwinkel Vakdagen was een daverend succes. De exposanten beleefden overvolle stands en tijdens de presentaties puilden de lezingenzalen uit. Met een recordaantal bezoekers, 13.643 om precies te zijn, is dat ook niet gek. Dat zorgde er tevens voor dat de sfeer bruisend en goed was, zonder dat de kwaliteit van de gesprekken verloren ging.

‘Deze beurs mag je gewoon niet missen’

Voor de exposanten was het duidelijk: de Webwinkel Vakdagen mag je gewoon niet missen. Joost Brugmans, CEO Orderchamp. “Met een ander bedrijf exposeerde ik al jaren tijdens de Webwinkel Vakdagen, dit is echter de eerste keer met Orderchamp en we hebben alweer bijgetekend voor volgend jaar.” 

Johan Smits, Founder en Managing Director Yellowgrape: “Dit is een unieke beurs, want hier komen bezoekers niet alleen om te netwerken, ze komen om te kopen en deals te sluiten. Voor ons is de Webwinkel Vakdagen daarom enorm belangrijk.”

Deze editie van Webwinkel Vakdagen was dus wederom een vakbeurs waar genetwerkt wordt, nieuwe deals worden gesloten, oplossingen en tools worden gevonden om e-commerce bedrijven naar een hoger plan te tillen. 

Lezingen druk bezocht

Dat niet alleen, want met de ruim 200 lezingen verdeeld over elf zalen en een keynotezaal was er ook een ruim en kwalitatief inhoudelijk programma. Met keynotelezingen van bol.com, Jumbo Supermarkten, Marktplaats.nl, Tony’s Chocolonely en Adyen kon dat ook niet anders.

Zo sprak Chief Commercial Officer van Adyen Roelant Prins, over het begin en het ongekende succes van het paymentbedrijf Adyen. Het doel van Adyen is volgens Prins even simpel als bij de start van het bedrijf: “We wilden en willen complexiteit eenvoudiger maken met behulp van technologie. En toevallig liggen daarvoor heel veel kansen op het vlak van betalingen.” Bekijk hier het overzicht van de keynotepresentaties van dag 1.

Bij alle elf de lezingenzalen plus de keynotezaal was het beide dagen af en toe letterlijk met de benen buiten. Dankzij het ruime aanbod – met uiteenlopende thema’s over alle e-commerce gerelateerde onderwerpen – was er voor ieder wat wils. Bezoekers liepen vol inspiratie en nieuwe kennis de zaal uit. 

Volgend jaar de 15e editie

Volgend jaar zal een jubileumeditie plaatsvinden, de Webwinkel Vakdagen gaat namelijk haar 15e editie tegemoet. De grootste e-commerce vakbeurs van de Benelux vindt volgend jaar plaats op 27 en 28 januari.

Webwinkel Vakdagen Adyen Yellowgrape Orderchamp

Reactie plaatsen