Programma
Filter
Filter
Keynote
-
Hoe Gorillas met het nieuwe fenomeen ‘flitsbezorging’ de boodschappen markt voor...
Sadik Cevik (Gorillas)
Woe 12:00 - 12:45Keynote -
De offline én online fashion boutique: persoonlijk en inspirerend
Jan Baan (Omoda)
Woe 13:15 - 14:00Keynote -
Dit is de kracht van samenwerken ...
Joris Scheepens (bol.com)
Woe 14:30 - 15:15Keynote
Lezingenzaal 1
-
Meer omzet met minder artikelen. De relatie tussen omzet en productaanbod.
Adri Broos (Megekko BV)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 1 -
Hoe je door automatisering met beperkt budget exponentiële groei kunt realiseren...
Shari Jalimsing (Adwise), Marleen Miltenburg
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 1 -
Is het einde van de winkelstraat in zicht?
Maarten Coumans (Local Heroes)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 1 -
Blaas jouw funnel nieuw leven in. Met deze 7 stappen verrijk je jouw funnel met ...
Tim Hoefnagel (Squeezely), Erik de Kock (Squeezely)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 1 -
Bijna 100 en nog steeds relevant: Hoe HEMA AI gebruikt om flexibel te blijven in...
Albert Blom (HEMA)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 1
Lezingenzaal 2
-
Shopstreaming: een doorbraak in thuiswinkelen
John Beerens (JohnBeerens.com)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 2 -
Binnen 3 jaar van 0 naar 240.000 vloerkleden per jaar.
Gwenda Miog (Volero)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 2 -
Exposure for free? Hoe pas je storytelling succesvol toe.
Stevanija Zecevic (BRADAS)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 2 -
Maximaal rendement behalen als omnichannel retailer; zo doet Planet Happy dat!
Bart Vintcent (EffectConnect), Jorgos Thravalos (Logic4), Mark Ligteringen (Planet Happy)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 2 -
Binnen 3 jaar koploper in de branche: Hek de customer journey met SEO, SEA en So...
Rick Zuidbroek (DoubleSmart), Remco Zuidbroek (DoubleSmart), Maikel Thijssen
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 2 -
Een first-party data strategie als basis voor groei in e-commerce
Lucas Bos (DDMA)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 2
Lezingenzaal 3
-
Nieuw magazijn? Zo deel je de ruimte slim in!
Casper Bakker (Picqer)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 3 -
Print-on-demand platform maakt kunst toegankelijk voor iedereen.
Bas Verhoogt (Werk aan de Muur), Stephanie Kuijstermans (Werk aan de Muur)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 3 -
Klarna x vanHaren: partnership als strategische basis voor groei
Dennis van de Pol (Klarna), Jars Schalkx (vanHaren)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 3 -
VERF.NL – Waarom replatformen als alles goed gaat?
Rogier Goed (Verf.nl)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 3 -
Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken
Leila Govers (valantic)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 3 -
Voor welke uitdagingen staat een online versplatform?
Rian Faaij (Versplatform QSTA)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 3
Lezingenzaal 4
-
Bedreigingen omzetten in kansen door Cross Border strategie
Dennis van de Pol (Snowcountry BV)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 4 -
Internationale groei met focus op schaalbaarheid
Bram Bos (Fixami (Gereedschapcentrum.nl))
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 4 -
Het online afrekenproces in 2022
Margreet Brenkman , Job Tasche
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 4 -
Hunkemöller accelerates international growth via online platforms
Dex van Hofwegen (Channelengine), Laura Cialdella
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 4
Lezingenzaal 5
-
Wat zijn de voordelen van PWA voor retailers
Rens Drost (Only For Men)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 5 -
Succesvol in E-commerce binnen een traditionele B2B omgeving
Martijn van Peer (Nooteboom Textiles)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 5 -
Hoe 3D klantervaring de verkoop van een aanhangwagenbedrijf transformeert
Peter Kup (Expivi), Niko Saris (Eduard’s Trailer Factory BV)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 5 -
Van miljoenenpubliek naar miljoenen publieken: een kijkje in de data van Marktpl...
Clemens Timmermans
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 5 -
How VICE Insights Inform Our Branded Content
Sarah de Boer (VICE ), Jasper Vierboom (VICE)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 5 -
Internationale SEO met Bakker.com | Hoe bouw je autoriteit buiten de Nederlandse...
Dennis Akkerman (Seeders)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 5 -
De invloed van de Coronapandemie op de (online) retail
Jesse Weltevreden (Hogeschool van Amsterdam)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 5
Lezingenzaal 6
-
Data-gedreven werken binnen e-commerce: zo pak je het aan
Feiko Bierman (ISM eCompany)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 6 -
Het belang van optimale zichtbaarheid
Kas Seijkens (bol.com)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 6 -
Het retourproces op de proef gesteld: Een pilot met PostNL & Returnless.
Nelis van de Wiel (Returnless), Feyo van der Goes (PostNL)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 6 -
Return on Investment op product informatie management (PIM), hoe doen State of A...
Rik Harmsen van der Vliet (valantic)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 6 -
De nieuwe wet- en regelgeving omtrent reviews, cookies en privacy
Vincent Romviel (Thuiswinkel)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 6 -
Adyen | Mantel: Vergeet grenzen tussen kanalen; zet de klant centraal
Anton Kounitsyn (Mantel Tweewielers), Simon Kikken (Mantel Tweewielers)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 6 -
E-Commerce Logistiek als onderdeel van de totale supply chain – van de fabriek t...
Naud Frese (Maersk)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 6
Lezingenzaal 7
Ambassadeur: valantic
-
JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei
Gayan Teubel (valantic), Sally Bakker (Harman)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 7 -
In 4 stappen naar een hogere conversie met je product content!
Jurjen Jongejan (valantic)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 7 -
Hoe we bij BBQ Experience Center 500% zijn gegroeid door een partner te worden v...
Joey Buys (BBQ Experience Center)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 7 -
Interne- en externe kanaalconflicten: voor eens en altijd opgelost.
Sander Berlinski (valantic)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 7 -
Een data-based roadtrip bij Traveldeal om de lifetime value te verhogen
Johan Smits (Yellowgrape), Rik van den Wijngaard (Yellowgrape)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 7 -
Datagedreven assortiments-optimalisatie: zo realiseer je een hogere conversie en...
Sander Lems (valantic)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 7 -
Zo verkoopt Staatsloterij 50% meer abonnementen door conversie optimalisatie
Jack Solcer (valantic), Maarten van der Gugten (Nederlandse Loterij)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 7
Lezingenzaal 8
Ambassadeur: Copernica Marketing Software
-
10x meer e-mailomzet door dataintegratie: de professionaliseringsslag van Fitwin...
Twan van Essen (Fitwinkel.nl), Sam Engel (U Digital)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 8 -
Hoe Smartphonehoesjes.nl met relevante contactmomenten 200% meer e-mailomzet gen...
Marieke van den Hoek (Smartphonehoesjes.nl), Bart de Bruin (Bookerz)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 8 -
Verdubbel je Duitse webshop en Amazon omzet
Andreas Giese (Dexport)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 8 -
Duurzame e-commerce als bedrijfsstrategie
Rob van den Dool (Yumeko)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 8 -
Intersport: De juiste boodschap, op het juiste moment, via het juiste kanaal naa...
Bas Kleijn (INTERSPORT Nederland), Freek van Lieshout (tritonX)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 8 -
Hoe Logistiekconcurrent tot 70% van hun klantcontact automatiseerde met een AI-c...
Alexander Wijninga (Watermelon), Hugo de Bie (Logistiekconcurrent)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 8 -
Van zolderkamer naar marktleider: de driejarige reis van Brandpreventiewinkel
Mascha Soors (PI marketing), Jeroen Bonnemaijers
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 8
Lezingenzaal 9
-
Gooi je eigen glazen niet in: Libbey's 3 kostbaarste E-commerce lessen
Hidde van der Heide (Libbey)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 9 -
Plantsome: Hoe focus op klant-gemak ons liet groeien van 0 tot 250,000+ planten ...
Axel Persoon (Plantsome)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 9 -
Feedback Company, voor als je echt wilt weten hoe het zit!
Hendrik-Jan Glerum (Feedback Company), Kemal Tas (Ledstores Europe)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 9
Lezingenzaal 10
-
20% meer offline verkoop door het inzetten van online personalisatie
Eric Waterschoot (U Digital), Tim Geerdinck (Datatrics B.V.), Erik de Koning (Van Dal Mannenmode)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 10 -
Greetz: Meer geld verdienen met assortimentsbeheer
Ruben van Olst (Greetz), Anne van der Weerd (Slimstock)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 10 -
Trustpilot & Cruyff: Het belang van social proof, marketing-automation, en de kr...
Pernilla Slaghekke (Trustpilot), Mark van Linden (Cruyff), Rogier Anink (Cruyff)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 10 -
Verhoog klantloyaliteit met online personal shopping
Mei Ling Tan (House of Einstein)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 10
Lezingenzaal 11
-
Case Study: How Knives and Tools Nailed their Product Experience with Akeneo
Tony Majidi (Akeneo), Bart Potjes (Kato Group)
Woe 10:40 - 11:00Lezingenzaal 11 -
Retentie marketing: Dé 5 stappen om van klanten fans te maken
Johan Smits (Yellowgrape), Rik van den Wijngaard (Yellowgrape)
Woe 11:40 - 12:00Lezingenzaal 11 -
Big Data: Dé onderscheidende succesformule voor jouw SEO en SEA strategie
Mark van Hattum (MvH Media)
Woe 13:00 - 13:20Lezingenzaal 11 -
Verhoog je omzet uit e-mail marketing met de inzet van een CDP
Peter Nederstigt (VVV Texel), Desirée Boon (VVV Texel)
Woe 13:30 - 13:50Lezingenzaal 11 -
Best practices uit de meertalige content strategie van Moma Beauty.
Kayo Klein Obbink (Moma Beauty), Suzanne Koopman
Woe 14:00 - 14:20Lezingenzaal 11 -
Data Driven SEO: Zó pas je Big Data toe in jouw-SEO Strategie
Stijn Bergmans (MvH Media)
Woe 14:30 - 14:50Lezingenzaal 11 -
Social media & Privacy: 3 tips voor een future proof strategie
Judith de Rooij (MvH Media)
Woe 15:30 - 15:50Lezingenzaal 11 -
Multichannel & Internationaal: hoe heeft Fosby, met Channable, de promotie strat...
Marjet Pels (Channable), Jordi Kuijer (Fosby Digital Agency)
Woe 16:00 - 16:20Lezingenzaal 11 -
Exponentieel groeien binnen marketplaces
Dyon Metselaar , Lucas Bassa
Woe 16:30 - 16:50Lezingenzaal 11
Keynote
-
Twee jaar Amazon.nl: over lokale relevantie en kansen
Roeland Donker (Amazon Nederland)
Don 10:45 - 11:30Keynote -
Geef je huis wat fonQ: bouwen aan dé online woonboulevard van Nederland en Vlaan...
Jeremiah Albinus (fonQ)
Don 13:15 - 14:00Keynote -
Profiteer van de kracht van een miljoenenpubliek
Annemarie Buitelaar (Marktplaats & 2dehands.be)(Marktplaats)
Don 14:30 - 15:15Keynote
Lezingenzaal 1
-
15 jaar van online pionieren in de luxewereld
Alon Ben Joseph (Ace Juweliers)
Don 11:15 - 11:45Lezingenzaal 1 -
Hoe een familie brouwerij E-commerce inzet om groei te realiseren
Jeroen Van Meel (BigCommerce), John Mouthaan (Swinkels Bierbrouwers)
Don 12:00 - 12:30Lezingenzaal 1 -
Hoe houdt Fatboy grip op de supply chain tijdens onzekere tijden
Kim de Jong (Fatboy), Anne van der Weerd (Slimstock)
Don 13:15 - 13:45Lezingenzaal 1 -
Clicks & Bricks, HET model van de toekomst!
Hugo Eijkelkamp (Onlineverf-Franchise BV), Jan-Willem Harmsen (Onlineverf-Franchise BV)
Don 14:00 - 14:30Lezingenzaal 1 -
De vermarktplaatsing van het e-commercelandschap
Lara Pap (valantic)
Don 14:45 - 15:15Lezingenzaal 1 -
Van marktplaatshandel naar een miljoenenbedrijf
Kemal Tas (Ledstores)
Don 15:30 - 16:00Lezingenzaal 1
Lezingenzaal 2
-
Zorgt goed voor uw klanten. Weet wat mag.
Dries Cuiijpers (ACM)
Don 10:30 - 11:00Lezingenzaal 2 -
Hoe jij als nieuw merk vertrouwen kan winnen in de abonnements business
Kim Hiemstra (Boombrush), Elias van der Linden (Boombrush)
Don 12:00 - 12:30Lezingenzaal 2 -
HelloChair, Joost Wels neemt je mee in de belangrijkste learnings uit de eerste ...
Joost Wels (HelloChair)
Don 14:45 - 15:15Lezingenzaal 2 -
Stieglitz & Returnista: hoe je waarde creeert in je retourproces
Olivier Muller (Returnista), Roderick Muller (Stieglitz)
Don 15:30 - 16:00Lezingenzaal 2
Lezingenzaal 3
-
The Beauty of Ecommerce - De online activatie van cosmetica en parfums
Marco Suurland (COTY)
Don 10:30 - 11:00Lezingenzaal 3 -
Robots en automatisering in het magazijn. Zo is Haarspullen.nl laagdrempelig beg...
Jefta van der Woerd (Picqer), Marijn Bulthuis (Haarspullen.nl)
Don 11:15 - 11:45Lezingenzaal 3 -
Duifhuizen case: migratie naar Shopware
Youri van Prooijen (Duifhuizen tassen & koffers), Robbert de Smit (DutchDrops)
Don 13:15 - 13:45Lezingenzaal 3 -
Goodbye "fresh", hello frozen. It's time for Plant B
Joost Esser (Plant B)
Don 14:00 - 14:30Lezingenzaal 3 -
B2B+B2C: Andere functionaliteiten, gedeelde oplossing
Suzanne Smal (Biocare Products), Daniel Ruff (Logic4 B.V.)
Don 14:45 - 15:15Lezingenzaal 3
Lezingenzaal 4
-
Scaling your business with an outsourced team? Introducing Team-as-a-service
Jairo David Guerrero Vasquez (Phanum), Django de Vreng
Don 10:30 - 11:00Lezingenzaal 4 -
4 experts aan het woord over hoe (merk)fabrikanten omgaan met kanaalconflicten
Nick Vemeulen (SECRID), Petra van den Hoogen (Vondels), Okko Huisman (CloudSuite)
Don 11:15 - 11:45Lezingenzaal 4 -
Reinvention in the face of Brexit: How Functional Nutrition entered a new eComme...
Barry D'Arcy (Storyblok), Robert van Hunsel (Functional Nutrition)
Don 12:00 - 12:30Lezingenzaal 4 -
Hoe de grootste uitdagingen in B2B e-commerce getransformeerd kunnen worden in k...
Stefan van Opstal (Tweakwise), Maarten Maiburg
Don 14:00 - 14:30Lezingenzaal 4 -
Meetbaar meer (zwembaden) verkopen met meer tevredenheid dankzij online optimali...
Geert Van der Heijden (Vindkracht13.nl), Bas Hendrix
Don 14:45 - 15:15Lezingenzaal 4 -
Hoe Maxiaxi.com van 2 naar 10 miljoen omzet groeide in 5 jaar
Sven van Laar (MaxiAxi.com), Steven Lubbers
Don 15:30 - 16:00Lezingenzaal 4
Lezingenzaal 5
-
Hoe denkt de consument over online winkelen en duurzaamheid?
Ellen de Lange (Thuiswinkel.org)
Don 10:30 - 11:00Lezingenzaal 5 -
Hoe je als ondernemer kunt groeien zonder het zelf te doen.
Jasper Stevens (Marktplaats), Marcel Oosterhoff (Nautic Gear)
Don 11:15 - 11:45Lezingenzaal 5 -
De kracht van herhaling hoe je met een abonnementsmodel (en een een beetje lef) ...
Walter Morriën (De Koffiejongens)
Don 12:00 - 12:30Lezingenzaal 5 -
Zo personaliseer je je klantreis voor iedere individuele bezoeker: Van Strategie...
Feiko Bierman (ISM eCompany)
Don 13:15 - 13:45Lezingenzaal 5 -
Wat dragen bestelzuilen bij aan het gedrag van de winkelmedewerkers, omzet en kl...
Anthony Moonen (Prenatal), Alexander Aelberts (Prestop BV), Lars Baas (Adyen)
Don 14:00 - 14:30Lezingenzaal 5 -
Italië: wees op tijd, de E-commerce markt explodeert. Ontdek nu wat de kansen zi...
Olaf Bussink (Team Italia), Jurjen Hallegraeff (Business Expansion Italy)
Don 14:45 - 15:15Lezingenzaal 5 -
iDEAL vernieuwt! Leer hoe ook jij profiteert van de uitbreidingen!
Rob Hoitink (Currence iDEAL)
Don 16:15 - 16:45Lezingenzaal 5
Lezingenzaal 6
-
Moonback - Van LinkedIn-bericht naar eerlijke boekingssite in 12 maanden
Niels Meijssen (Moonback)
Don 10:30 - 11:00Lezingenzaal 6 -
Adyen | Consumententrends bepalend voor jouw industrie
Floris Jochemsen
Don 11:15 - 11:45Lezingenzaal 6 -
Hoe gebruik je verzend- en bezorgopties in de PostNL plug-ins?
Linda van der Mark (PostNL)
Don 12:00 - 12:30Lezingenzaal 6 -
Hoe fonQ 160% ROAS verbetering realiseerde met persuasion en branding in hun dyn...
Larissa Goorhuis Oude Sanderink (fonQ), Maurice van Son (Bannerwise)
Don 13:15 - 13:45Lezingenzaal 6 -
Logistiek als marketingtool
Marloes Nijland (bol.com)(bol.com)
Don 14:00 - 14:30Lezingenzaal 6 -
Webshop redesign: voorkom de meest gemaakte fouten.
Elske Hesen (ISM eCompany)
Don 14:45 - 15:15Lezingenzaal 6 -
Mepal: Het internationaal & multichannel uitbouwen van de verkoop met een sterke...
Rob de Bruijn
Don 15:30 - 16:00Lezingenzaal 6
Lezingenzaal 7
Ambassadeur: Sana Commerce
-
De 5 geheimen van een succesvol B2B e-commerce project
Armand van den Bos (Sana Commerce)
Don 10:30 - 11:00Lezingenzaal 7 -
B2B e-commerce analytics - Data omzetten in een strategie
Jan van Werkhoven (Sana Commerce)
Don 11:15 - 11:45Lezingenzaal 7 -
The business potential of a market niche
Egon Kramer (Oasis Resorts)
Don 12:00 - 12:30Lezingenzaal 7 -
Dé succesfactoren voor conversie-optimalisatie in de gehele customer journey!
Jurjen Jongejan (valantic)
Don 13:15 - 13:45Lezingenzaal 7 -
Hoe Intertruck in een conventionele b2b markt toch e-commerce successen behaalt.
Ilse Ormanli (Intertruck), Timo Immerzeel (Intertruck)
Don 14:00 - 14:30Lezingenzaal 7
Lezingenzaal 8
-
Stormachtige marktontwikkelingen in online-boodschappen en de rol van PLUS
Stephan Bosman (PLUS Retail)
Don 10:30 - 11:00Lezingenzaal 8 -
Van Omnichannel als buzzword naar hoe het wel werkt!
Joost Janssens (PAY.), William Sprakel (Storekeeper)
Don 11:15 - 11:45Lezingenzaal 8 -
Het meest uitgebreide en interactieve e-mailtemplate van Nederland!
Meera Neering , Bart Santos
Don 12:00 - 12:30Lezingenzaal 8 -
Maak van je klanten fans en ze gaan voor je aan het werk: de omzet komt vanzelf!
Jeroen Heijsen (Sawiday)
Don 14:00 - 14:30Lezingenzaal 8 -
Een persoonlijke klantenservice chatbot met Cabau lifestyle
Tommy Arnts (Cabau Lifestyle), Alexander Wijninga (Watermelon)
Don 14:45 - 15:15Lezingenzaal 8 -
Vaker snoepen van tweedehands design interieur met Whoppah
Thomas Bunnik (Whoppah)
Don 15:30 - 16:00Lezingenzaal 8
Lezingenzaal 9
-
Boek winst met artificiële intelligentie (AI)
Clara De Smet (Gimix BV)
Don 10:30 - 11:00Lezingenzaal 9 -
Digital marketing en sales in Business to Business (B2B) na Covid-19
Hans Molenaar (Beeckestijn Business School)
Don 12:00 - 12:30Lezingenzaal 9 -
Copywriting & gedragspsychologie voor e-commerce teams
Martin van Kranenburg
Don 14:00 - 14:30Lezingenzaal 9
Lezingenzaal 10
-
Disruption playbook: volg deze stappen voor een exponentieel groeiplan.
Sander Berlinski (valantic)
Don 10:30 - 11:00Lezingenzaal 10 -
Hoe ‘verwen’ je jouw klanten met een headless webshop?
Willemien Vos (deleukstetaartenshop.nl), Yannick Röling (Experius (onderdeel van Happy Horizon))
Don 11:15 - 11:45Lezingenzaal 10 -
How Shaping New Tomorrow use shipment automation to meet the demands of scaling ...
Jeroen Terheggen , Edward van Luijn
Don 14:45 - 15:15Lezingenzaal 10
Lezingenzaal 11
-
De race voor de buy-box: hoe werken repricers en hoe kan je ze het beste inzette...
Vicky Teeuwisse (Channable)
Don 10:40 - 11:00Lezingenzaal 11 -
Online e-commerce strategie in 2022: zo versla jij de concurrentie!
Dennis Stokman (Blauwe Monsters), René Van Steen (Blauwe Monsters)
Don 11:10 - 11:30Lezingenzaal 11 -
Zo verleid je de klant op elk touchpoint in de customer journey met neuromarketi...
Tim Zuidgeest (Unravel Research), Roos Praamstra (PostNL)
Don 11:40 - 12:00Lezingenzaal 11 -
7 Tips & tricks om succesvol te verkopen op Amazon
Nam Nguyen
Don 12:10 - 12:30Lezingenzaal 11 -
5 onmisbare tips voor een future-proof Google Ads strategie
Jorinda de Klerk (MvH Media)
Don 13:00 - 13:20Lezingenzaal 11 -
Supercharge jouw CDP in 5 stappen voor meer conversie
Johan Smits (Yellowgrape), Rik van den Wijngaard (Yellowgrape)
Don 13:30 - 13:50Lezingenzaal 11 -
Why consumer choice in the checkout leads to better ecommerce business.
Alexis Priftis (Instabox)
Don 14:00 - 14:20Lezingenzaal 11 -
Google: Profiteert jouw SEO en SEA strategie van deze nieuwe trends?
Mark van Hattum (MvH Media)
Don 14:30 - 14:50Lezingenzaal 11 -
Lokale SEO: succesvolle tips om lokale zichtbaarheid in Google te maximaliseren
Stijn Bergmans (MvH Media)
Don 15:00 - 15:20Lezingenzaal 11 -
E-franchise, ontdek deze volledig nieuwe strategie voor het online verkopen van ...
Bert berkers (NR1 webshops BV)
Don 15:30 - 15:50Lezingenzaal 11 -
Case: Hoe 1% van het productassortiment bij Travelbags voor 17% van de retouren ...
Heidi van Eijk (Reductify), Koen Kaman (Travelbags), Nelis van de Wiel (Returnless.com)
Don 16:00 - 16:20Lezingenzaal 11 -
De #1 valkuil bij het opstarten van een Conversie Optimalisatie (CRO) programma
Maurice Beerthuyzen (ClickValue)
Don 16:30 - 16:50Lezingenzaal 11