Zo verleid je de klant op elk touchpoint in de customer journey met neuromarketing, psychologie en de marketingmix

DON 11:40 - 12:00

Lezingenzaal 11

Postnl partner in logistieke oplossingen

Een aankoop begint of eindigt niet met het ontvangen van een bedrag. Slimme marketeers weten dat de gehele customer journey ertoe doet. Maar hoe kan je elke 'touch' zo breinvriendelijk mogelijk inzetten? Van welke touches maak je nu nog geen gebruik? En is er nog een ideale volgorde in je marketing mixuitingen? Ga mee op een reis door de wereld van Neuromarketing en Psychologie, en neem samen met Roos Praamstra van PostNL en Tim Zuidgeest van Unravel Research een kijkje in het brein. Tijdens deze lezing leer je hoe je door middel van het psychologische cognitive embodiment jouw klant subtiele nudges geeft om jouw merk nog meer te waarderen. Daarnaast nemen we je mee in het laatste neuro-onderzoek van PostNL en Unravel Research. Krijg de insights uit dit onderzoek en leer de optimale mix (en volgorde) van jouw marketinguitingen én de waarde van papieren communicatie in relatie met online communicatie. Je loopt weg met praktische insights waar je direct mee aan de slag kan. Een lezing om niet te missen!

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 29 & 30 juni 2022 in Jaarbeurs Utrecht.