“We Will!” Voor Under Armour chatten in vijf landen, hoe komt dat tot stand?

DON 13:15 - 13:45

Lezingenzaal 5

LiveChat Service

“I Will!”

Het is de lijfspreuk van Under Armour. Het Amerikaanse sportmerk is bezig aan een sterke opmars in Europa en zocht begin 2019 naar nieuwe groeikansen. Huidige en nieuwe klanten beter ondersteunen op de website was het credo. Livechat bleek al snel een effectieve en efficiente manier om dit te doen. Zodoende kwam Under Armour uit bij LiveChat Service.

Het wereldmerk dat Under Armour is betekende dat de chat niet alleen in Nederland zou worden geimplementeerd. Vijf landen en vijf talen was de wens. De taak aan LiveChat Service om het team van Nederlandse, Duitse en Engelse chatoperators uit te breiden met extra Engelse, Duitse, Franse én Spaanse chat operators. Na een eerste succesvolle test in Nederland en vervolgens Duitsland waren nieuwe chatoperators nodig om het volume van Under Armour te kunnen bemannen. Veel sollicitatiegesprekken verder staat er nu een team van chat operators waarmee LiveChat Service direct verder kan schalen in vijf landen.

“We Will!”

In deze presentatie vertellen Nick Blom van LiveChat Service en Ingrid van Ruiswijk van Under Armour hoe de implementatie voor LiveChat Service is verlopen en wat de samenwerking beide partijen aan mogelijkheden heeft geboden.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door LiveChat Service.

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.