Waarom bots vroeger dom waren en chatbots nu slim zijn; de wereld van kunstmatige intelligentie onthuld!

WOE 16:15 - 16:45

Dit is een presentatie van 2018

Bots werden vroeger al ingezet om de klantenservice te ondersteunen.Tegenwoordig zijn chatbots veel geavanceerder dankzij kunstmatige intelligentie. Hoe het werkt? Watermelon laat zien hoe een chatbot uniek klantcontact creëert voor bedrijven. Wat waren valkuilen en hoogtepunten tijdens het inwerkproces van een chatbot? Wat heeft de chatbot dit bedrijf opgeleverd en hoe zien zij de toekomst van hun chatbot? Ontdek de kracht van kunstmatige intelligentie!

  • Thema
    Customer Experience

    Customer experience is één van de toverwoorden van online verkoop, daarover is iedereen het wel eens. Maar hoe bereik je klanten effectief en hoe hou je ze tevreden? De diversiteit die soms nodig is om klanten goed te bedienen is enorm. De reeks presentaties binnen het thema Customer Experience is even divers. Van bedrijven die volledig online actief zijn tot organisaties in de zorgsector die voor een omslag staan.