Verleidende datagedreven marketing bij Corendon Hotels & Resorts

WOE 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 9

Yellowgrape

De Hotels en Resorts van Corendon zijn stuk voor stuk unieke concepten. Ze bieden een breed aanbod zakelijke en leisure faciliteiten, waarmee ze inspelen op de behoeften van uiteenlopende typen gasten. Van vaste bezoekers tot eendagsvliegen, allemaal hebben ze een ding gemeen: ze willen verbonden blijven. Om de goudmijn aan informatie die elke login met zich mee brengt maximaal te kunnen benutten, ontwikkelde Yellowgrape samen met Corendon een uitgekiende datagedreven marketing aanpak. Hierbij zetten we in op engagement en persoonlijke verleiding om retentie succesvol en effectief uit te nutten.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Yellowgrape.

  • Thema
    Marketing automation & email

    Marketing automation en e-mail zijn in de afgelopen jaren met elkaar vergroeid geraakt. Hierbij bestaat marketing automation uit het creƫren contactmomenten tussen jou en de klant waarbij automatisch relevante content wordt gestuurd met als doel de lead conversie te verhogen. E-mail marketing is daar met der jaren onderdeel van geworden. Het gaat hier om de combinatie tussen dynamische e-mails als onderdeel van marketing automation ten behoeve van een verhoogde conversieratio.