Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

WOE 14:45 - 15:15

Dit is een presentatie van 2019

ISM eCompany

Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. Op een laagdrempelige manier legt Siebren uit hoe u vanuit losse online marketingkanalen 360° klantprofielen creërt en hoe u deze inzichten omzet naar  personalisaties in de gehele klantreis. Siebren laat zien wat personalisatie oplevert en geeft tips om zelf aan de slag te gaan.

  • Thema
    Customer Journey

    Elke consument wil op maat worden bediend. Het is heel eenvoudig: dat is op dit moment gewoon mogelijk. Ondernemingen die weten hoe ze moeten inspelen op de customer journey van klanten, zullen dat terugzien in hun resultaten. Toch is er best een overlap te vinden in een op het oog unieke boodschap aan een klant. Het thema Customer Journey tijdens de WWV staat in het teken van het geven van tips en inzicht in de beschikbare mogelijkheden.