Van tankstations naar mobility hubs!

WOE 15:30 - 16:00

Dit is een presentatie van 2019

CCV

CCV, als belangrijke aanbieder van betaaloplossingen in Europa, is van oudsher nauw betrokken bij technische en commerciële innovaties binnen de wereld van tankstations. Door de toegenomen mobiliteit van mensen, de zich wijzigende rol van de manier waarop we ons verplaatsen (denk aan nieuwe technieken als elektrisch en op waterstof aangedreven auto's), de groei van online aankopen, etc zijn exploitanten van tankstations constant op zoek naar mogelijkheden om de toegevoegde waarde van hun locaties te vergroten. Om zo goed mogelijk te kunnen bepalen welke producten en diensten interessant zijn, is het belangrijk dat er een beter inzicht ontstaat in het profiel van de bezoekers. De betaalproducten en -diensten die CCV heeft ontwikkeld bieden de mogelijkheid om deze relevante data (binnen de kaders van de GDPR-wetgeving) te verzamelen. Samen met klanten zoals Tank & Rast (DE), ontwikkelt CCV nieuwe mogelijkheden om het bezoek aan een service station tot een echte omni channel ervaring te maken.
 
In een duo-presentatie gaan Enny van de Velden en John Kolthof van CCV Group in op de vraag hoe zij samen met klanten (zoals Tank & Rast) mogelijkheden creëren om het klassieke benzinestation om te vormen tot een mobility hub waar je terecht kunt voor een grote verscheidenheid aan producten en diensten. Een boeiende ontwikkeling waar e-tail en re-tail elkaar steeds meer versterken.