Tips & tricks van Zonnebrillen.com - hoe impulsaankopers converteren! (i.s.m. Trusted Shops)

WOE 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 8

Trusted Shops

De online impulskoper is een interessante consumentengroep voor Zonnebrillen.com. In de communicatie met deze groep is de juiste aanpak op het juiste moment belangrijk om ze op de webshop te laten converteren. Zonnebrillen.com & Trusted Shops leggen uit hoe dit kan worden geoptimaliseerd aan de hand van handige tips & tricks.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door: Trusted Shops. 

  • Thema
    Marketing & online advertising

    Marketing is opvallen. Dat gebeurt onder andere door advertising. Advertising is een onderdeel van marketing en behelst het aanprijzen van producten of een service door middel van reclame. Marketing is ook het meten van de behoeften van je klanten om zo de verkoop te bevorderen. Zo simpel kan het zijn, maar zo simpel is het in werkelijkheid natuurlijk niet. In de huidige online wereld vecht iedereen om een plekje en verandert er iedere dag wel iets.