Subaru Nederland – van connectie naar conversie

WOE 16:15 - 16:45

Lezingenzaal 8

Hoe een klein automerk als Subaru op een kostenefficiënte manier online nieuwe doelgroepen aanboort en bestaande klanten o.a. via e-mail marketing automation informeert over de lancering van nieuwe modellen.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Ematters en Copernica Marketing Software.

De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.

  • Thema
    E-mailmarketing Automation

    E-mailmarketing Automation is enorm succesvol. Hoewel de scheidslijn tussen irritatie en aangenaam een dunne is, werpt het onderwerp voor de succesvolste bedrijven absoluut vruchten af. Ondanks dat bijvoorbeeld nieuwsbrieven een van de oudste middelen zijn om klanten te informeren, blijven organisaties ze met goed resultaat inzetten. Mits er uiteraard achter de schermen in de juiste technologie is geïnvesteerd. De themasessie E-mailmarketing Automation geeft u inzicht in de belangrijkste ontwikkelingen om mensen te bedienen, maar ook om bedrijfsprocessen te verbeteren.