The story of JohnBeerens.com; Building the brand.

DON 14:45 - 15:15

Dit is een presentatie van 2017

Word meegenomen in het merkverhaal van JohnBeerens.com – Delivering Beauty. Hoe is het merk JohnBeerens.com zo groot geworden? Een sterk merk is het belangrijkste marketinginstrument voor bedrijven. Identificeer en positioneer jezelf op een onderscheidende wijze. Word tijdens deze lezing geïnspireerd en ontdek de brandbuilding van JohnBeerens.com; van naam naar merknaam.

  • Thema
    Content & Branding

    Informatie is de sleutel tot succes. Het resultaat is dat websites en webshops content in de laatste paar jaar een stuk serieuzer zijn gaan nemen. Het is niet alleen Google die daar de motor van is, maar content speelt ook een sleutelrol in het binden van klanten. Daarnaast is het neerzetten van een merk, de branding, een klus op zich. Het is niet eenvoudig hierin succesvol te zijn, maar wie erin slaagt is spekkoper. Tijdens de Webwinkel Vakdagen vinden er diverse presentaties plaats die dieper ingaan op dit thema.