Smaakvolle contentmarketing binnen foodcommerce als succesfactor in een crossmediale marketing-mix

DON 14:00 - 14:30

Dit is een presentatie van 2017

Hoe vervul je de wens van de horeca-professional om direct toegang te hebben tot de nieuwste producten en inspiratie, via een online omgeving waar proeven, voelen en ruiken niet mogelijk is?

Welkom in de wereld van food. Ontdek hoe de inzet van een crossmediale marketing mix ons antwoord is op deze ogenschijnlijke onoverkombare uitdaging en met sales als resultaat.

Waar het lijkt te gaan om kwantiteit, wint kwaliteit en we geloven in de versterkende werking die online en offline media op elkaar hebben. Deli XL bouwt daarom content rondom events: een sessie in één van onze experience centers  is naast een inspirerend event voor klanten en prospects ook voeding voor een blogpost, een uiting op social media, een uitgelicht product in de webshop en uiteraard onderdeel van de nieuwsbrief die onze klanten wekelijks ontvangen. 

Met deze lezing neem ik je graag mee in onze wereld van food en geef ik een doorkijk naar hoe Deli XL dit op een efficiënte en doelgerichte manier aanpakt.