Retouren: cruciaal voor groei en online succes!

WOE 12:00 - 12:30

Dit is een presentatie van 2020

PostNL partner in logistieke oplossingen

Als je een boek voor jezelf koopt, zal het retourbeleid ongetwijfeld minder belangrijk zijn dan wanneer je een nieuw paar schoenen koopt. Als je online wc-borstels verkoopt, dan zal het retourbeleid ongetwijfeld iets minder belangrijk voor je zijn dan als je kleding of schoenen verkoopt. Een goed retourbeleid is echt cruciaal.

Uit onderzoek blijkt dat consumenten met een negatieve retourervaring vaak niet terugkeren naar de webwinkel. Dus hoe zorg je voor die positieve retourervaring? Eén ding is zeker, een goed retourbeleid is cruciaal voor het succes van je webwinkel.

Zorg er voor dat de gehele retourervaring positief wordt ervaren en je hebt een loyale klant te pakken. Maar hoe zorg je daarvoor? Hoe start je? Wat zijn de do’s en dont’s? Samen met Perfectly Basics delen we onze belangrijkste ervaringen en tips.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door PostNL. 

Thema('s):

Groeien