RETOUREN: CRUCIAAL VOOR GROEI EN ONLINE SUCCES!

WOE 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 6

Postnl

Als je een boek voor jezelf koopt, zal het retourbeleid ongetwijfeld minder belangrijk zijn dan wanneer je een nieuw paar schoenen koopt. Als je online wc-borstels verkoopt, dan zal het retourbeleid ongetwijfeld iets minder belangrijk voor je zijn dan als je kleding of schoenen verkoopt. Een goed retourbeleid is echt cruciaal.

Uit onderzoek blijkt dat consumenten met een negatieve retourervaring vaak niet terugkeren naar de webwinkel. Dus hoe zorg je voor die positieve retourervaring? Eén ding is zeker, een goed retourbeleid is cruciaal voor het succes van je webwinkel.

Zorg er voor dat de gehele retourervaring positief wordt ervaren en je hebt een loyale klant te pakken. Maar hoe zorg je daarvoor? Hoe start je? Wat zijn de do’s en dont’s? Samen met Perfectly Basics delen we onze belangrijkste ervaringen en tips.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door PostNL. 

  • Thema
    Strategy & growth

    In een moordende markt bewegen die in een moordend tempo verandert, is niet altijd makkelijk. Maar in 2021 verwacht de E-commerce markt een omzet te draaien van $4,5 triljoen wereldwijd - dat zijn achttien nullen. De markt is veranderd van een aanbod- naar vraaggestuurde economie. Digitaal is daarom allang geen trucje meer, maar een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering. Strategy & Growth focust op de technologie die nodig is om het bedrijf te laten groeien.