Realtime personalisatie voor de website en e-mail zorgt direct voor +10% omzetstijging bij Twinkle Award winnaar Viata.nl

WOE 11:15 - 11:45

Dit is een presentatie van 2018

Het meest klantvriendelijk

Webshopklanten, die een cruciale rol spelen, werden zo ondervraagd over alle aspecten van de deelnemende webshops in een kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Aan de hand van de bevindingen die verzameld werden tijdens het kwalitatieve aspect van het onderzoek, werden criteria opgesteld waarop de genomineerde webshops beoordeeld werden. Want wie weet het nu beter dan de consumenten van desbetreffende webshops? Maar anderzijds deed de vakjury een nauwkeurige mystery shopping waarbij ze de klantvriendelijkheid en het gebruiksgemak van de genomineerde webshops eigenhandig hebben ondervonden en beoordeeld.

Customer service is an attitude not a department

Viata bedient wekelijks 1300 nieuwe klanten die gretig gebruik maken van het gratis advies via online chat, mail en telefoon door de online apothekers en apotheekassistenten. “Onze missie is om het klassieke apotheekbezoek online te overtreffen voor verzorging en welzijn. We bieden online een andere ervaring waar blijkbaar wel nood aan is, snel, gemakkelijk en laagdrempelig: zo zijn 30000 producten en advies beschikbaar met een klik. Realtime personalisatie van Retail Rocket zorgt voor de bijdrage dat elke unieke bezoeker de meest relevante producten te zien krijgt op onze webshop en in de e-mail. Daarbij komt ook nog eens kijken dat wanneer je voor 19u besteld, je pakje de volgende dag in huis.”

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Retail Rocket.