Priming & Persuading: de customer journey, maar dan anders!

WOE 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 7

Bij customer journeys denken we meestal aan experience & touchpoints. Interacties met de bezoeker waarbij een overdracht van waarde of informatie plaatsvindt. Echter, vanuit psychologisch oogpunt is een touchpoint een kans bij uitstek om gedrag te beïnvloeden. Tijdens deze sessie neemt mediapsycholoog Mischa Coster je mee in de wereld van priming & persuading. Op overtuigende manier laat hij zien hoe je op veelvoorkomende touchpoints gedrag kunt sturen door gebruik te maken van onbewuste neigingen van je bezoeker. Technieken zoals nudging, priming en persuading zijn het speelveld waar we ons nu begeven.

Mischa’s sessie werd eerder omschreven als “topklasse”, “praktische wetenschap”, “vermakelijk” en “een legitieme expert aan het woord”. Maar ervaar het vooral zelf. Aan u de keuze.

De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.

  • Thema
    Conversion Optimisation

    Veel bezoekers naar een online platform trekken is goed, maar het is misschien nog wel belangrijker om succesvol te zijn op het aspect conversie. Online winkels lopen op het gebied van conversie nog achter op de traditionele winkels. Er is dus nog winst te behalen, maar uiteraard gelden er wel een paar spelregels. Dat is waar de themasessie Conversion Optimisation tijdens de Webwinkel Vakdagen om draait. Wilt u weten op welke vlakken uw business kan verbeteren, zoekt u inspiratie voor toekomstige ontwikkelingen, neem dan deel aan de themasessie.