PostNL en Coca-Cola vinden manier om productinnovaties snel op de markt te brengen.

DON 14:45 - 15:15

Dit is een presentatie van 2019

Thuiswinkel.org

Klanten snel en flexibel kennis laten maken met nieuwe producten, terwijl je als producent direct feedback en inzicht krijgt over het succes; wie wil dat niet? In de praktijk is dit echter voor producenten vaak een uitdaging. 
Voor Coca-Cola was het de wens om een flexibele en efficiënte manier te vinden om nieuwe producten aan klanten te leveren. PostNL heeft samen met Coca-Cola een oplossing hiervoor bedacht. Kom luisteren hoe je, als kleine of grote producent, ook inspiratie op kunt doen voor nieuwe samenwerkingsvormen. 
Deze praktijkcase delen we vanuit de ervaringen die zijn opgedaan in de expertgroep B2B food delivery. 

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.

  • Thema
    Logistiek

    Logistiek is vaak een onderschatte factor, maar blijkt vandaag de dag eens te meer de sleutel tot succes voor webwinkels. Wie immers zijn logistieke traject op orde heeft, kan klanten snel en met zekerheid bedienen. Of het nu onderdelenlogistiek, aan-huis-leveringen of voorraadoptimalisatie betreft, een klant wil weten waar hij of zij aan toe is. Het Thema Logistiek is breed, maar daardoor voor velen ook extra interessant. Misschien niet eens zozeer om de webwinkellogistiek zelf te verzorgen, maar minstens om te weten welke smaken er zijn in het effectief bedienen van klanten.