Personalized eCommerce – gewoon persoonlijk

DON 11:15 - 11:45

Dit is een presentatie van 2018

ShoppingTomorrow

Relevante en persoonlijke productsuggesties zorgen voor hogere conversie, orderwaarde en retentie. Waarom lukt het minder dan 10% van webshops om daadwerkelijk te personaliseren? Vaak wordt personalisatie groter en moeilijker gemaakt dan nodig is. Door ‘good practices’ van de Expertgoep Personalized eCommerce te volgen op vier cruciale stappen, kunnen webshops binnen enkele weken datagedreven personalisatie live brengen. De voorzitter van deze expertgroep licht deze vier stappen toe aan de hand van een case die SPARQUE samen met Raab Karcher heeft gedaan.

Deze lezing wordt verzorgd door ShoppingTomorrow expertgroep Personalized eCommerce.

De presentaties van ShoppingTomorrow worden op deze website gedeeld.

  • Thema
    Personalisatie

    Hoe preciezer je als online onderneming een consument kunt bedienen, des te groter de kans op succes. Binnen het Thema Personalisatie laten diverse bedrijven zien welke mogelijkheden er zijn om consumenten te bedienen. Personalisatie wint snel aan populariteit, niet in de laatste plaats omdat er steeds meer kant-en-klare oplossingen zijn die ondernemers in kunnen zetten.