Over het avontuur van een traditionele Direct Mail organisatie, die een super klantgerichte Pan-Europese multichannel onderneming wordt!

DON 16:15 - 16:45

Dit is een presentatie van 2017

Bakker Hillegom is in 70 jaar uitgegroeid tot de grootste tuinspecialist van Europa. De transitie van een Direct Mail organisatie naar een Pan-Europese Multichannel e-commerce organisatie is een succesvol avontuur gebleken. Maar hoe belangrijk is de positie van de klant daarbinnen? Hoe helpt content eigenlijk in de contactstrategie? Wat wordt regionaal/centraal gedaan?

  • Thema
    Big Data

    Een onderneming of organisatie die weet hoe ze om moet gaan met big data, maakt ook de weg vrij naar succes. Een strategie bij het starten met big data is wel een noodzaak. Elke onderneming wil profiteren van gegevens die al beschikbaar zijn maar nog verstopt zitten in een systeem. Hetzelfde geldt voor data die consumenten achterlaten. Maar waarop moet je als organisatie nu letten als je aan de slag gaat met data? Het is een van de vragen die passeren tijdens de themasessie big data.