Omni-channel retail en de kracht van lokale online campagnes

DON 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 5

Expert mocht zich in 2019 voor de 3e keer op rij Beste Winkelketen in categorie home-elektronica noemen. De klant waardeert Expert erg op de manier waarop online en offline wordt gecombineerd. Bij Expert profiteren de lokale ondernemers van het succes van de webshop. Hoe vullen winkel en website elkaar goed aan bij Expert? Hoe zorgen we dat de klant centraal blijft staan? Wat zijn de uitdagingen en wat zijn de kansen? Hoe zorgen we met online middelen voor meer offline traffic? Wat zijn de uitdagingen voor 2020? Tijdens deze presentatie geven we je een kijkje in de omni-channel aanpak van Expert. Er komen concrete voorbeelden aan bod, en we zoomen in op de mogelijkheden van bijvoorbeeld Local Campaigns met Google.

  • Thema
    Marketing & online advertising

    Marketing is opvallen. Dat gebeurt onder andere door advertising. Advertising is een onderdeel van marketing en behelst het aanprijzen van producten of een service door middel van reclame. Marketing is ook het meten van de behoeften van je klanten om zo de verkoop te bevorderen. Zo simpel kan het zijn, maar zo simpel is het in werkelijkheid natuurlijk niet. In de huidige online wereld vecht iedereen om een plekje en verandert er iedere dag wel iets.