The offer you can't refuse: de toekomst van klantgerichtheid

WOE 10:45 - 11:30

Keynote

In maart 2020 is alle routine in de wereld doorbroken. Plots stopte de wereld met draaien en alles wat we gewoon waren in het leven viel van de ene dag op de andere compleet weg. De wereld stopte met draaien. Vandaag zien we licht in de tunnel, maar de routine is nog niet terug. Allicht duurt het nog één tot twee jaar voor we een nieuwe routine gevonden hebben. Deze fase biedt onvoorstelbare opportuniteiten voor bedrijven die bereid zijn om zelf die nieuwe routines vorm te geven.


Veranderingen veranderen niet, ze worden opnieuw gevormd. Live. In Real Time. We zitten op de eerste rij en maken het mee. Kan je van deze fase gebruik maken om ‘an offer you can’t refuse’ te vormen voor klanten. In de nieuwe routine zal digitaal gebruiksgemak net zoals een goed product en een degelijke service een minimum voorwaarde zijn. Enkel bedrijven die voor positieve verandering kunnen zorgen, zullen winnen. Wie bouwt positieve veranderingen bij klanten, bij medewerkers en bij de maatschappij? Als je erin slaagt de ‘life journey’ van klanten te verbeteren en je verantwoordelijkheid te nemen ten opzichte van de maatschappij, dan krijgt je ‘an offer you can’t refuse’. In zijn presentatie neemt Steven je in zijn gekende stijl mee in deze filosofie, hij maakt het sprekend met voorbeelden en anecdotes uit alle hoeken van de wereld.

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 26 & 27 januari 2022 in Jaarbeurs Utrecht.