Niets vergeten? Warmteservice verhoogt de service en online omzet met 1-op-1 e-mail

WOE 13:15 - 13:45

Lezingenzaal 1

Copernica Marketing Software

Warmteservice levert cv-ketels, radiatoren, vloerverwarming en elektra aan ondernemers en consumenten. In 1994 lanceerde ze als eerste in de branche een webshop en een wekelijkse e-mailnieuwsbrief. In de afgelopen jaren hebben ze stappen genomen om de klant een persoonlijke beleving te bieden over alle kanalen heen. Peter Beentjes en Chi Shing Chang vertellen in deze presentatie hoe Warmteservice e-mail inzet om haar klanten effectiever te bedienen en daarmee tevens de klantwaarde weten te verhogen.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Copernica Marketing Software.

  • Thema
    Marketing automation & email

    Marketing automation en e-mail zijn in de afgelopen jaren met elkaar vergroeid geraakt. Hierbij bestaat marketing automation uit het creƫren contactmomenten tussen jou en de klant waarbij automatisch relevante content wordt gestuurd met als doel de lead conversie te verhogen. E-mail marketing is daar met der jaren onderdeel van geworden. Het gaat hier om de combinatie tussen dynamische e-mails als onderdeel van marketing automation ten behoeve van een verhoogde conversieratio.