Neuromarketing voor webshops - Hoe een praktische toepassing hiervan leidt tot structurele conversiestijging

WOE 14:00 - 14:30

Lezingenzaal 2

In deze sessie gaan we in op hoe neuromarketing op webshops van toepassing is. Dit doen we in samenwerking met informatietechnologiebedrijf Noldus, specialist in behavorial research en human behavior. We laten zien welke interessante theorie├źn er in omloop zijn en zoomen in op bewezen praktijkvoorbeelden. Voorbeelden die laten zien hoe de juiste manier van toepassing kan leiden tot structurele conversiestijging. Je verlaat deze sessie met een bulk aan inspiratie en concrete tips om zelf mee aan de slag te gaan.

  • Thema
    User experience & CRO

    Een geoptimaliseerde conversieratio (CRO) hangt samen met een goede user experience (UX). Dit draait om de interactie die een klant heeft met een product, website of mobiele app. Een goede UX zorgt voor een optimale conversieratio. UX gaat namelijk over de ervaring die de gebruiker heeft met het product. Deze hoeft niet altijd esthetisch optimaal te zijn, als het er maar voor zorgt dat de gebruikservaring positief is.