Meer omzet uit je klantendatabase: hoe zet Sacha / Manfield e-mailmarketing succesvol in?

WOE 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 1

Happy Horizon

Sacha en Manfield (onderdeel van De Termeer Groep) zijn al jarenlang succesvolle retail formules. Afgelopen jaren is de online verkoop van deze formules flink gestegen. E-mailmarketing heeft (nog steeds) een groot aandeel in het generen van die omzet. De bestaande klantendatabase zorgt voor een flink percentage van de aankopen binnen de webshop.

Hoe zet Sacha en Manfield e-mailmarketing in? Hoe zorgt men voor groei van de database? En welke slimme technieken en campagnes worden toegepast voor het optimale resultaat?
Laura van der Kallen, CRM coördinator bij Manfield, Sacha en Sissy-Boy, vertelt tijdens deze presentatie meer over de aanpak en de bijbehorende resultaten van het kanaal e-mail voor deze succesvolle webshops. Samen met Daniel Verhagen, CCO van Happy Horizon, geeft ze een zeer praktische presentatie over wat wel en niet werkt rond dit uiterst belangrijke e-commerce kanaal.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Happy Horizon. 

  • Thema
    Marketing automation & email

    Marketing automation en e-mail zijn in de afgelopen jaren met elkaar vergroeid geraakt. Hierbij bestaat marketing automation uit het creëren contactmomenten tussen jou en de klant waarbij automatisch relevante content wordt gestuurd met als doel de lead conversie te verhogen. E-mail marketing is daar met der jaren onderdeel van geworden. Het gaat hier om de combinatie tussen dynamische e-mails als onderdeel van marketing automation ten behoeve van een verhoogde conversieratio.