Meer dan 20% conversiestijging door personalisatie bij Wijnvoordeel.nl

DON 12:00 - 12:30

Dit is een presentatie van 2018

Personalisatie​ ​is​ ​hot​ ​en​ ​tegelijkertijd​ ​zetten​ ​maar weinig​ ​webwinkels​ ​het​ ​succesvol​ ​in.​ ​In​ ​deze​ ​sessie leggen​ ​Johan​ ​Smits​ ​en​ ​Jacco​ ​Oosterhof​ ​uit​ ​​ ​hoe​ ​ze de​ ​mogelijkheden​ ​van​ ​personalisatie​ ​hebben toegepast​ ​bij​ ​Wijnvoordeel.nl.​ ​Een​ ​presentatie​ ​met inspirerende​ ​voorbeelden​ ​en​ ​concrete toepassingen.​ ​Het​ ​resultaat​ ​mag​ ​er​ ​zijn:​ ​meer​ ​dan 20%​ ​conversie​ ​stijging!  

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Yellowgrape.

  • Thema
    Personalisation

    Personalisatie biedt organisaties de kans om partners en klanten een uniek gevoel te geven. Behoren tot een groep is goed, een uniek aanbod krijgen is beter. Personalisatie neemt een vlucht, bijvoorbeeld doordat een retailer zo de ervaring van een consument in de winkel en online kan koppelen. De mogelijkheden van personalisatie zijn enorm, de themasessie heeft als doel om de belangrijkste kansen aan te stippen.