Klantretentie​ ​bij​ ​de​ ​Tom​ ​Coronel​ ​webshops

WOE 14:45 - 15:15

Lezingenzaal 8

Bestaande​ ​klanten​ ​leveren​ ​meer​ ​op​ ​dan​ ​nieuwe klanten.​ ​Maar​ ​hoe​ ​zorg​ ​je​ ​ervoor​ ​dat​ ​men​ ​bij​ ​je blijft​ ​kopen​ ​als​ ​je​ ​producten​ ​met​ ​een​ ​lage koopfrequentie​ ​verkoopt​ ​zoals​ ​televisies​ ​en wasmachines?​ ​Marc​ ​Koster​ ​en​ ​Johan​ ​Smits​ ​leggen uit​ ​hoe​ ​Create2Fit​ ​met​ ​behulp​ ​van​ ​meerdere kanalen​ ​de​ ​customer​ ​life​ ​value​ ​maximaliseert. 

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Yellowgrape.

  • Thema
    E-mailmarketing Automation

    E-mailmarketing Automation is enorm succesvol. Hoewel de scheidslijn tussen irritatie en aangenaam een dunne is, werpt het onderwerp voor de succesvolste bedrijven absoluut vruchten af. Ondanks dat bijvoorbeeld nieuwsbrieven een van de oudste middelen zijn om klanten te informeren, blijven organisaties ze met goed resultaat inzetten. Mits er uiteraard achter de schermen in de juiste technologie is geïnvesteerd. De themasessie E-mailmarketing Automation geeft u inzicht in de belangrijkste ontwikkelingen om mensen te bedienen, maar ook om bedrijfsprocessen te verbeteren.