Kanaalconflict? Help! De kracht van een customer centric organisatie.

DON 14:00 - 14:30

Dit is een presentatie van 2017

Bijna wekelijks spreekt Jurriën met groothandels of merkfabrikanten die directe online verkoop aan consumenten overwegen. “We hebben een uitgebreid assortiment, onze naamsbekendheid is groot en ons ERP systeem is ingericht op alle relevante processen. Wat houdt ons nog tegen?” De werkelijkheid is vaak weerbarstiger. 

In deze sessie gaat Jurriën in op het digitale transformatiemodel. Welke stappen zijn noodzakelijk om echt een customer centric organisatie te worden. Aan de hand van concrete voorbeelden neemt hij het publiek aan de hand en geeft waardevolle tips.

  • Thema
    Content & Branding

    Informatie is de sleutel tot succes. Het resultaat is dat websites en webshops content in de laatste paar jaar een stuk serieuzer zijn gaan nemen. Het is niet alleen Google die daar de motor van is, maar content speelt ook een sleutelrol in het binden van klanten. Daarnaast is het neerzetten van een merk, de branding, een klus op zich. Het is niet eenvoudig hierin succesvol te zijn, maar wie erin slaagt is spekkoper. Tijdens de Webwinkel Vakdagen vinden er diverse presentaties plaats die dieper ingaan op dit thema.