Jouw conversie, mijn conversie

WOE 10:30 - 11:00

Dit is een presentatie van 2017

Hoe versterken het online & offline kanaal elkaar op conversiegebied en hoe ga je om met een aankoop die online wordt gedaan en in een store wordt afgerond? Tijdens deze presentatie geven we een kijkje in de uitdagingen en manier van werken op het gebied van conversies bij leapp.  Begonnen als pure player in 2011 en uitgegroeid tot de snelstgroeiende omnichannel speler in Nederland met inmiddels 24 vestigingen in 3 landen.

  • Thema
    Conversion Optimisation

    Veel bezoekers naar een online platform trekken is goed, maar het is misschien nog wel belangrijker om succesvol te zijn op het aspect conversie. Online winkels lopen op het gebied van conversie nog achter op de traditionele winkels. Er is dus nog winst te behalen, maar uiteraard gelden er wel een paar spelregels. Dat is waar de themasessie Conversion Optimisation tijdens de Webwinkel Vakdagen om draait. Wilt u weten op welke vlakken uw business kan verbeteren, zoekt u inspiratie voor toekomstige ontwikkelingen, neem dan deel aan de themasessie.