Je betaalproces als onderdeel van de customer experience

WOE 14:00 - 14:30

Lezingenzaal 3

De online verkopen van producten en diensten groeit continu. Om de concurrentie voor te blijven wordt er veel geïnvesteerd in het verbeteren van de online winkelervaring van consumenten. Het betalen van een bestelling is daar een belangrijk onderdeel van. Tijdens deze presentatie staat de kennis die Gilbert heeft opgedaan aan de andere kant van de oceaan tijdens zijn studiereizen naar Sillicon Valley en New York centraal. Hier is hij op bezoek geweest bij veel succesvolle technologische bedrijven, die vandaag de dag een grote rol in ons leven spelen. Denk hierbij aan IBM, Cisco, Google, Ebay, PayPal, Amazon, Facebook. Ook heeft hij een bezoek gebracht aan een aantal venture capitalists en aan Stanford University en Singularity University. De enorme hoeveelheid aan inzichten weet Gilbert in hoog tempo en op geheel eigen wijze over te brengen. Je hangt voortdurend aan zijn lippen en zult je geen seconde vervelen.

De spreker/organisatie heeft de presentatie (nog) niet gedeeld.

  • Thema
    Payment

    Niets is leuker dan items selecteren en in het betaalmandje zetten. De betaling mag vervolgens niet als een drempel voelen. Toch gebeurt dat nog regelmatig wel. Een klant moet via elk gewend device kunnen betalen. Tijdens de themasessie ‘payment’ komen de ins en outs, maar ook de belangrijkste ontwikkelingen aan bod bij het online betalen van producten of diensten.