Hoe we bij BBQ Experience Center 500% zijn gegroeid door een partner te worden van onze klanten

WOE 12:00 - 12:30

Lezingenzaal 7

Hoe lang kun jij je nog onderscheiden met transactionele proposities zoals snelle levertijd en gratis verzending? Wat als klanten meer van je gaan verwachten dan de USP’s die je nu aanbied? Dit heeft een houdbaarheid denken we bij BBQ Experience Center. Daarom hebben we een model ontwikkeld waarmee we iedere dag veel waarde toevoegen in onze klantrelaties en groei realiseren.

Ik vertel je graag over onze aanpak, strategie en visie op de toekomst van commerce. Onderwerpen zoals waardecreatie, het verschil tussen een customer en life journey, content marketing, customer experience, omnichannel en groei komen aan bod.

BBQ Experience Center is actief in een niche van outdoor cooking en is een commerce organisatie die verkoop niet als primair doel ziet, maar als middel om het doel te bereiken. Een beetje vreemd, echter is dit niet toevallig ook de succesfactor..

  • Thema
    Content & Branding

    Content en branding zijn twee concepten die elkaar aanvullen. Content is waardevol zijn bij het opbouwen of uitbreiden van naamsbekendheid. Andersom bereikt content afkomstig van een bekend merk meer mensen. Steeds meer bedrijven voegen daarom content toe aan hun branding strategie.