Hoe verhoog je klantloyaliteit met first party klantdata?

WOE 11:15 - 11:45

Lezingenzaal 2

Evoworks B.V.

Hoe haal je maximaal resultaat uit jouw bestaande klanten en hoe vertaal je first party klantdata vanuit een insight driven aanpak naar een verhoging van klantloyaliteit? Waarom mag e-mailmarketing automation hierbij absoluut niet ontbreken?

Ruud van der Veer en Robin Hendriksen van Evoworks geven hier antwoord op en laten zien waarom het zo belangrijk is om te focussen op klantloyaliteit. Met praktische cases van grote B2B en B2C e-commerce retailers word jij geïnspireerd om de klantloyaliteit van jouw webshop te verhogen. Iedereen wilt toch meer rendement uit bestaande klanten?

Je verlaat deze sessie met een bulk aan inspiratie en concrete take-aways waarmee je zelf aan de slag kan gaan om de klantloyaliteit van jouw webshop te verhogen.

 

Wil jij deze en meer inspirerende lezingen volgen? Schrijf je gratis in voor de Webwinkel Vakdagen op 26 & 27 januari 2022 in Jaarbeurs Utrecht.