Hoe MotorkledingCenter een groei van 70% realiseerde middels een omnichannel strategie.

DON 13:15 - 13:45

Dit is een presentatie van 2018

Een ├ęcht goede omnichannel strategie. Het lijkt alleen weggelegd voor de allergrootste spelers. Onze klant MotorkledingCenter bewees het tegendeel en dichtte de kloof tussen on- en offline. Door online bezoekers te koppelen aan offline kopers kreeg MotorkledingCenter grip op de volledige customer journey. Dit gaf nieuwe, relevante inzichten waarmee uiteindelijk een groei van maar liefst 70% kon worden gerealiseerd. In de lezing geven onze CEO en de CEO van MotorKledingCenter een interactieve kijk in hoe deze resultaten zijn gerealiseerd.

Deze lezing wordt mogelijk gemaakt door Zeo.

  • Thema
    Conversion Optimisation

    Veel bezoekers naar een online platform trekken is goed, maar het is misschien nog wel belangrijker om succesvol te zijn op het aspect conversie. Online winkels lopen op het gebied van conversie nog achter op de traditionele winkels. Er is dus nog winst te behalen, maar uiteraard gelden er wel een paar spelregels. Dat is waar de themasessie Conversion Optimisation tijdens de Webwinkel Vakdagen om draait. Wilt u weten op welke vlakken uw business kan verbeteren, zoekt u inspiratie voor toekomstige ontwikkelingen, neem dan deel aan de themasessie.